Gå til innhold

Bruke "gammel" SDRAM i nytt Asus A7N8X hovedkort?


Procli

Anbefalte innlegg

Har endelig bestemt meg for å kjøpe nytt hovedkort, kabinett og ny prosessor (ser de har ukens tilbud på komplett HK og AMD 2200)

 

Kan jeg bruke mine gamle SDRAM brikker (256 + 128) i det nye kortet?

 

Har ikke helt bestemt meg for hvilket kabinett jeg skal velge.. og størrelse - noen tips?? (trenger vell bare midi tower med èn plass til DVD/CD rom og èn til cd-brenner, og kanskje plass til 2 hardisker)

 

Mitt siste spm - sender de ikke varene separat fra web-shop? Slik at det kommer i 2 forsendelser...? En for HK og prosessor og en for kabinettet? Vurderer å kjøpe kabinettet på PsData.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Takk for svar!

 

Trur jeg går for et Suntek kabinett. Men her følger det vell ikke med strømforsyning. Hvilket bør jeg velge (Komplett), og så må jeg vell ha en vifte eller to.. gjerne en som ikke er så veldig støyete.

 

Hva Suntek kabinettene på Komplett angår, så leveres disse med 300 watts strømforsyning.

Lenke til kommentar

Men hva vil lønne seg? 2*256 gir jo en umiddelbar dual-virkning. <men med tanke på senere oppgradering vil jo 512 være bedre? Eller vil man kunne kjøre dual i to av DIMM-slottene og likevel ha en tredje brikke? I såfall burde jo saken være biff med løk. Er det ikke sånn at man helst må ha to like brikker i et dual-DDR-system? Hvis jeg hadde kjøpt 512 nå vet jeg ikke hvor sannsynlig det er at jeg skulle komme over/kjøpe akkurat samme brikke f.eks 9 måneder senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...