alexio Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hei! VEd juletider kjøpte jeg meg en JVC XV-S302 på komplett.no.. Og for en liten stund siden prøvde jeg en .vcd/.svcd fil. Filmen fungerte godt i starten. Men etter en halvtime or so kom det et hakk en gang i blant. Lenger ut i filmen kom hakkingen hyppigere og hyppigere.. Jeg lurer på om noen har opplevd noe slik før, hva kan feilen være? Er det dvd-spilleren eller cd'ene jeg bruker (/annet) som det kan være noe galt med? Er jo litt irriterende i og med at jeg kjøpte dvd-spilleren for nettopp avspilling av SVCD/VCD.. Jeg bruker noen blå- og sølvfargede cd'er fra smartbuy.. Har også prøvd med forskjellige .svcd/.vcd filmer.. på forhånd takk mvh Alexander Norsted Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 kjøp en verbatim plate til en tier og prøv, det er jo en av dem som lager skikkelige plater, bruk cd-r Lenke til kommentar
alexio Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 har nå prøvd med 2 andre cd'er.. ingen med noen liknende erfaringer?? alexio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå