Arnie Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har fått tilbud på en brukt T39, ca. et år gammel. Er dette en bra telefon? Det kunne være interessant å høre hvilke erfaringer andre har gjort med denne modellen. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Er den beste , altså sikreste, telefonen noengang mener noen. Er en svært bra mobil!!! Synd at den ikke produseres mer...... Mitt tips: Kjøp den hvis prisen er god!!! Lenke til kommentar
Nicolas9 Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Det er den beste mobilen jeg har hatt noen gang. Har nå en T68i, og en T68, de er begge ganske nye, men jeg savner likevel min T39 Virkelig leit at den er gått ut. KLIN UMULIG å få tak i en ubrukt slik, jeg har prøvd overalt, kom over en ny i India til ca 3000,- vurderte det nesten faktisk. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 full av feil i både firmware og hardware.. mister dekning skrur seg av. låser seg når man aktiverer bluetooth dårlig dekning når den har dekning o.s.v Kjøp en siemens du www.club-siemens.com (se på forumet der) Lenke til kommentar
snics Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 t39 er en finfin telefon. jeg savner min som ble stjålet for en stund siden masse. 6310i er skikkelig klein i forhold, kan ikke måle seg. anbefales Lenke til kommentar
KjOtT Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Bra telefon og har det meste av funksjoner. Er veldig fornøyd, men begynner å bli lei av den da jeg selvfølgelig vil ha ny. Jeg selger derfor min. Sjekk ut link for mer informasjon. http://www.qxl.com/cgi-bin/home/qxlhome.cg...CDDDF5ECE00729/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå