Peritass Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har satt inn en ny harddisk i en pc har en ide harddisk fra før og satt i en ny serial ata disk. Problemet er at den dukker ikke opp på min datamaskin, finner den i enhetsbehandling men ikke i min datamaskin. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har satt inn en ny harddisk i en pc har en ide harddisk fra før og satt i en ny serial ata disk. Problemet er at den dukker ikke opp på min datamaskin, finner den i enhetsbehandling men ikke i min datamaskin. Noen som vet hvordan jeg kan løse dette. har du prøvd og gi hardisken en bokstav å formatert den. da går du i Kontrollpanel\Administrative verktøy\datamaskinbehandling\diskbehandling\ så er den disken du har satt in svart\utildelt så dobbelt kikker du på den disken eller høgerklik å formater eller noe sånt, så følger du bare intrusjonene som står der. håper det ordner seg creaT Lenke til kommentar
Arne Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 God kveld! Kan du prøve å laste ned nye driverar til ditt hovudkort? Lenke til kommentar
Peritass Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 DEt løste seg med tipset fra creaT takk så meget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå