Gå til innhold

Ati Sapphire 3870X2

nicebice

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om scoren er normal kommer an på hardwaren din. Synes dog ikke at den virket spesielt lav.

veldig få som har dette kortet, jeg vurderer det sterkt..men tall forteller meg ikke en driit i spill, så venter til mars, da den nye, og forhåpentligvis gode driveren, kommer.
Og poenget ditt er?
Lenke til kommentar
Om scoren er normal kommer an på hardwaren din. Synes dog ikke at den virket spesielt lav.

veldig få som har dette kortet, jeg vurderer det sterkt..men tall forteller meg ikke en driit i spill, så venter til mars, da den nye, og forhåpentligvis gode driveren, kommer.
Og poenget ditt er?

? At jeg først vil se hvordan den driveren blir, jeg kjøper ikke kortet slik det er nå. Da beholder jeg heller 8800 gtx...

Lenke til kommentar

Og poenget ditt er?

? At jeg først vil se hvordan den driveren blir, jeg kjøper ikke kortet slik det er nå. Da beholder jeg heller 8800 gtx...

Jeg forstod det. Hva er det relevante poenget ditt?

Lenke til kommentar

Og poenget ditt er?

Jeg forstod det. Hva er det relevante poenget ditt?

At jeg vurderer kortet, men venter på hvordan det faktisk yter...og siden han her, trådstarter, har dette kortet, kanskje vet litt mer. :mad:

Lenke til kommentar

Lusken:

Jeg beklager. Jeg trodde dette var et spørsmål om scoren er normal, og reagerte derfor; vet ikke helt hva jeg tenkte på. :blush:

Uansett, nå som jeg forstår hva tråden er, vil jeg bare si at vi allerde har en tråd for dette, og at scorene med 3870x2 er omtrent de samme som de med to 3870 i Crossfire.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...