Gå til innhold

Vil slippe "Click to activate"

Anbefalte innlegg

Jeg bruker embed til å inkludere FLV media player, og ønsker å bli kvitt "clik to activate"-problemet som oppstår i IE. Har forsøkt å søke på google etter løsninger, men problemet er at jeg ikke er så veldig god på javascript... Noen som har en lett løsning og kan forklare hvordan den funker på en lett forståelig måte? :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg bruker embed til å inkludere FLV media player, og ønsker å bli kvitt "clik to activate"-problemet som oppstår i IE. Har forsøkt å søke på google etter løsninger, men problemet er at jeg ikke er så veldig god på javascript... Noen som har en lett løsning og kan forklare hvordan den funker på en lett forståelig måte? :innocent:

Adobe har selv sluppet en fiks for dette. Den finner du her : http://www.adobe.com/devnet/activecontent/.../devletter.html

Der finner du nedlasting av en zip-fil som inneholder

• AC_RunActiveContent.js: This is the file you use for the workaround for Flash and Shockwave content described in External JavaScript Solution 2: For Multiple Occurrences of Embedded Content.
  • AC_ActiveX.js: Use this file for the fix described in the section, Solution for Other Active Content Types.
  • SampleActiveContent.html: This file provides an example of the code you would use in your HTML page when using the AC_RunActiveContent.js and AC_ActiveX.js files.
  • button1.fla: This file is the source file for the SWF.
  • button1.swf: This file is the SWF that is embedded in the page.
  • readme.txt: This is the Readme file that contains a description of the ZIP contents.

Der har du alt du trenger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...