krisfre Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har noen av dere erfaring med at AF på 17-55 objektivet er litt tregere enn det man opplever på de nye DX'ene (eks 18-200). Synes at 18-200'n min er vesentlig raskere og opptrer med større presisjon en nim 9.000 kr 17-55...! Å det er litt surt... Er det noe man bør tenke på får å få denne utfordringen eliminert bort? Har ikke benyttet filter før, det gjør jeg nå på 17-55 (HOYA Super UV) har dette noe å si...? Gleder meg til å høre fra dere! Lenke til kommentar
Jamm Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har du prøvd å teste/justere AF? Dersom du ikke har justert AF kan det muligens ligge noe der. Måtte justere min 17-55/2.8 til +11. Dersom du ikke har justert eller testet AF, en link til Focus Test Chart. Anbefaler at du bruker "Live View" og er veldig nøyaktig dersom du skal teste/justere AF Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå