cs_ Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei, Jeg har kjøpt logitech Z-5500 og prøver å koble opp surround til xboxen. Alt er klart bortsett fra kabelen som går fra xbox til recieveren. Kablene som følger med på xboxen har nemlig sånne små "vegger" rundt selve pinnen som skal inn i reciever-slottene, så det funker ikke å koble til. Jeg bruker komponent kabel, og er jo dette man skal bruke - skjønner ikke hva som er galt. Med vegger så mener jeg dette: http://www.handhelditems.com/images/handps3avcable1.jpg Vet at det ikke er samme kabel, men er samme prinsippet. Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du får bare stero med den typen kabel (stero lyd, hd bilde). Du trenger en toslink kabel/fiberoptisk audio kabel som http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=20196991. Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Xbox 360Digital lyd: Ja Kobles opp med optisk ledning For digital lyd til Xbox 360 trenger du Xbox 360 component HD A/V cable eller Xbox 360 VGA HD A/V cable eller Xbox 360 S-Video A/V cable Hva er dette til da isåfall? Jeg har en HD a/v kabel Altså jeg har 6 ledninge fra xbox, 3 av de er bilde, 3 av de er lyd. De tre som er lyd og bilde passer ikke inn i reciever pga. 'veggene'. Endret 8. februar 2008 av Syvertsen Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Altså jeg har 6 ledninge fra xbox, 3 av de er bilde, 3 av de er lyd. De tre som er lyd og bilde passer ikke inn i reciever pga. 'veggene'. Du trenger en toslink Dårlig bilde kvalitet pga mobil brukt som kamera. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Rød og hvit: Stereo RCA Gul: Kompositt video Rød, grønn og rød: Komponent video På A/V kabelen har du en optisk lydutgang for optisk (tosklink) kabel. Det følger ikke med 360, men fås billig på clas f.eks. Her er en til 99,- på MPX: http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?Retu...&plid=69455 Lenke til kommentar
cs_ Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Takk for svar folkens, kjøper en optisk kabel på hifiklubben imorgen. Hva gjør jeg forresten med PS3 når jeg bruker HDMI der? Har den optisk utgang? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Takk for svar folkens, kjøper en optisk kabel på hifiklubben imorgen. Hva gjør jeg forresten med PS3 når jeg bruker HDMI der? Har den optisk utgang? Ja, PS3 har en optisk utgang på baksiden av konsollen, og ikke på selve kabelen som på 360. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Altså jeg har 6 ledninge fra xbox, 3 av de er bilde, 3 av de er lyd. De tre som er lyd og bilde passer ikke inn i reciever pga. 'veggene'. Du trenger en toslink Dårlig bilde kvalitet pga mobil brukt som kamera. har du X-tatic 5.1? Lenke til kommentar
70talls-sofa Skrevet 22. februar 2008 Del Skrevet 22. februar 2008 Altså jeg har 6 ledninge fra xbox, 3 av de er bilde, 3 av de er lyd. De tre som er lyd og bilde passer ikke inn i reciever pga. 'veggene'. Du trenger en toslink Dårlig bilde kvalitet pga mobil brukt som kamera. Hei. Jeg bruker HDMI-kabel til flatskjermen min. Kan jeg samtidig koble til komponent med optisk kabel i til surroundannlegget mitt? (tenker å kjøpe et logitech z-5500 som han over her) Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå