Gå til innhold

Hvordan koble til surround på Xbox?

cs_

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg har kjøpt logitech Z-5500 og prøver å koble opp surround til xboxen. Alt er klart bortsett fra kabelen som går fra xbox til recieveren. Kablene som følger med på xboxen har nemlig sånne små "vegger" rundt selve pinnen som skal inn i reciever-slottene, så det funker ikke å koble til. Jeg bruker komponent kabel, og er jo dette man skal bruke - skjønner ikke hva som er galt.

Med vegger så mener jeg dette: http://www.handhelditems.com/images/handps3avcable1.jpg

Vet at det ikke er samme kabel, men er samme prinsippet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Xbox 360

Digital lyd: Ja

Kobles opp med optisk ledning

For digital lyd til Xbox 360 trenger du

Xbox 360 component HD A/V cable eller Xbox 360 VGA HD A/V cable eller Xbox 360 S-Video A/V cable

Hva er dette til da isåfall? Jeg har en HD a/v kabel

Altså jeg har 6 ledninge fra xbox, 3 av de er bilde, 3 av de er lyd. De tre som er lyd og bilde passer ikke inn i reciever pga. 'veggene'.

Endret av Syvertsen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Altså jeg har 6 ledninge fra xbox, 3 av de er bilde, 3 av de er lyd. De tre som er lyd og bilde passer ikke inn i reciever pga. 'veggene'.

Du trenger en toslink

post-17743-1202507497_thumb.jpg

post-17743-1202507520_thumb.jpg

Dårlig bilde kvalitet pga mobil brukt som kamera.

Hei. Jeg bruker HDMI-kabel til flatskjermen min. Kan jeg samtidig koble til komponent med optisk kabel i til surroundannlegget mitt? (tenker å kjøpe et logitech z-5500 som han over her)

Mvh

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...