BaltusBrun Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hello! Lurte på om noen av dere kunne freshe opp den ny logoen jeg lagde til Jibbe Teamet som vi skal bruke i vår nå kommende film Her har du logen! Du får jo selvfølgelig en liten takk på slutten av filmen for all Hjelp... Tusen takk! Lenke til kommentar
Garanti Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hva du ønsker å freshe opp? Ser ingen logo, bare en tegning og tekst. Ønsker du alt nytt? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Hva du ønsker å freshe opp? Ser ingen logo, bare en tegning og tekst. Ønsker du alt nytt? Det er mening med tegning jeg kaller det logo. Men gjør det du syntes blir tøft uansett hva det er Ny tekst etc. Takk! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Tar dette ikveld Skal se åssen det blir først Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Tar dette ikveld Skal se åssen det blir først TAKKER! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva spesifikk vil du jeg skal gjøre? Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Hva spesifikk vil du jeg skal gjøre? Jeg har ikke kunnskap i denne kategorien men jeg vil få den til og se litt bedre ut.. Eventuellt kan du Lage en ny skrift men Rasta mannen kan du ikke ta bort^^ han er liksom hoved mannen! Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 He er noen jeg slengte sammen på noen minutter: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå