Goebbels Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jepp. for 15 minutter siden gikk jeg fra Telenor adsl til Bluecom. Endelig, det var deilig, etter timesvis (dagevis) med kundeservice, særdeles varierende oppetid er jeg kvitt stasi-monopolisten som isp. Det er bare og gratulere meg. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 ehhh ........ hvorfor gratulere? du gikk fra ADSL til ADSL... det er .... bare feil Kabel for alle penga!!! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 - fordi man må nøye seg med det som til enhver tid er tilgjengelig der du befinner deg. Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Bluecom bruker jo telenors linjer da, så de har nok samme stabilitet, viss det var det du ikke likte med telenor... Lenke til kommentar
fondus Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det eneste man _kan_ like med Telenor er stabiliteten. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hmm dere har slitt noen ganger med at utelandske sider ikke funker men det har VI NGT sluppet så ka som er så stabilt vet eg ikke. Anyways goebbels congrats!! Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 19. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2003 klart litt av gleden er jo også å komme seg bort fra telenor (liker ikke de).. samt dobbelt så rask linje til sammme prisen.. ++++ dermed så er jeg glad i dag. Spre skår i gleden så mye dere orker for min del :wink: Btw takk Snø hund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå