stoff3r Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 heihopp! jeg vurderer å kjøpe 2 ekstra GB med ram siden det er blitt så billig, men hvor lenge kan jeg vente? vil ddr2 gå ut av produksjon? eller vil de bli mindre tilgjengelig om ikke lenge? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 heihopp! jeg vurderer å kjøpe 2 ekstra GB med ram siden det er blitt så billig, men hvor lenge kan jeg vente? vil ddr2 gå ut av produksjon? eller vil de bli mindre tilgjengelig om ikke lenge? Det tar nok lang tid før de går ut av produksjon, la oss si minst 2 - 3 år. Tilgjengeligheten vil nok heller ikke endres i løpet av dette året. Men hva som skjer med prisen, ja det er vanskeligere å vurdere. Er ingen indikasjoner på særlige prisendringer i løpet av de nærmeste månedene. Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 hmm ok. Mitt søte par med corshair domminator koster nå 739kr, det kostet meg 1450 kr i høst, så det frister jo veldig. hvor mye billigere kan det bli ? Ser også at produsentene gjerne vil at vi skal kjøpe gammel ram, slik at vi må oppgradere om ikke lenge? Lenke til kommentar
anordne Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 kjøpte geil ultra ram i desember den er godt litt opp nå. Jo mer det blir aktuelt med ddr3 minne jo lavere vil prisen på ddr2 sitt overskudds lager gå ned, at det går veldig mye mer ned de neste månedene har jeg lite tro på. Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 kjøpte geil ultra ram i desember den er godt litt opp nå. Jo mer det blir aktuelt med ddr3 minne jo lavere vil prisen på ddr2 sitt overskudds lager gå ned, at det går veldig mye mer ned de neste månedene har jeg lite tro på. Nja, DDR ram er jo dyrere enn DDR2 da.. Så vet ikke helt? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 kjøpte geil ultra ram i desember den er godt litt opp nå. Jo mer det blir aktuelt med ddr3 minne jo lavere vil prisen på ddr2 sitt overskudds lager gå ned, at det går veldig mye mer ned de neste månedene har jeg lite tro på. Det har nemlig ikke jeg heller tro på. Hvor billig kan de gjøre et skikkelig sett med ram liksom? Tror jeg slår til på dette settet, så får de med ddr3 bare kose seg enn så lenge :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå