Kurt Grusom Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei! Jeg har absolutt konstant tørre lepper, 24/7. Dette er sykelig irriterende, er det noe å gjøre med? Er munnpuster, noe som gjør meg ekstremt utsatt. Er det andre løsninger enn konstant leppepomadebruk? Hvis NEI, hva er best i leppepomadeverdenen? (Hvis noen har noen tips til hvordan gå fra munnpuster til puste med nesa, så ja takk! ) Takker for all hjelp! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 tørre lepper kan komme av at du er dehydrert... dette ser du lett på urinen, den skal være lys og nærmest lukt-fri, er du dehydrert er den mørk og har ganske sterk lukt. Jo mørkere den er, jo mer dehydrert er du Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Begynn å pust gjennom nesen. Venner deg nok til det etterhvert. Lenke til kommentar
Kurt Grusom Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 tørre lepper kan komme av at du er dehydrert...dette ser du lett på urinen, den skal være lys og nærmest lukt-fri, er du dehydrert er den mørk og har ganske sterk lukt. Jo mørkere den er, jo mer dehydrert er du Hvordan forhindre dette? Lenke til kommentar
Matias Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) asdf Endret 8. mars 2013 av Matias Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg fikk ekstremt tørre lepper tidligere. Og vanlig Lypsyl fungerer jo ikek i det hele tatt!! Så søstra mi tipset om noe som heter Lipogel, det er en fettkrem som er beregnet for tørr og vanskelig hud. Den er ekstremt fet og om du smører det godt på, trekker det skikkelig inn i huden og gir deg myke lepper. ^^ Smører du på for mye, blir de derimot fete og ekle. Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Je gbruker en sånn blå lipsyl, extreme eller noe, den synes jeg funker bra. Hvis ikke bør du kjøpe en litt dyrere leppepomade på apoteket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå