D4NY Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hei! Skal vere Disco-Night imåra, og eg lurer på om det er nokon her som har link til noen lette men også geniale disco moves! Youtube filmer osv funker fett! Takker for svar! Endret 8. februar 2008 av DanielKorshar Lenke til kommentar
AA44 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei! Skal vere Disco-Night imåra, og eg lurer på om det er nokon her som har link til noen lette men også geniale disco moves! Youtube filmer osv funker fett! Takk for svar! Hm, pusset litt på nesa når jeg leste overskriften. Jeg trodde ikke det fantes tøffe discomoves, samtidig som jeg takker høyere makter for at ikke jeg skal på disco-night imorgen Si ifra om du finner noen tøffe moves på youtube, da jeg er veldig åpen for inntrykk. Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Får det ikke tøffere; Lenke til kommentar
D4NY Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Får det ikke tøffere; haha, maskin! ^^ Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du får lære av mesteren Mr.Bean http://youtube.com/watch?v=4moPhSeDWFI Lenke til kommentar
b-real Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Imo, win. AWWW! Thanks! Hadde glemt den der Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Quote fra en eller annen film: Do the Robot! Eller Moonwalk. Lykke til og prøv å ikke drit deg helt ut Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Imo, win. AWWW! Thanks! Hadde glemt den der H Hyttene går med tele-muskel! Lenke til kommentar
Lauk Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Imo, win. AWWW! Thanks! Hadde glemt den der H Hyttene går med tele-muskel! Den var bare fullstendig hysterisk! Må være noe av det beste jeg har sett :!: Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Ganske bra ja. Jeg kan ikke ta kreds for den, det er noen kompiser av meg som kom på ideen og som har tekstet filmen. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Se filmen hos Youtube Do The Robot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå