0lav Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hei! Satte sammen en ny PC idag, med noen nye deler jeg kjøpte. Er ganske sikker på at alt er montert rett, og når jeg trykker på Power knappen på PC så slår den seg på, og alt høres normalt ut, men skjermen får ikke noe signal. HK har et innebygd skjermkort, i tilleg til at jeg har et eksternt PCI-Ex. skjermkort. Ingen av disse fungerer, og jeg har også prøvd å ta ut det eksterne uten at dette har hjelpet stort på det interne. Jeg prøvd nå å ta ut RAM-brikken for så å slå på, og alt det samme skjer; jeg får ingen ting opp på skjermene og maskinen høres ut som den gjør når jeg starter opp med RAM-brikken i. De delene jeg kjøpte nytt og oppgraderte er CPU, GPU, Hovedkort (HK) og Ram. Dvs jeg hadde hdd, cd rom og PSU fra før. PSU er ikke så altfor stor, tror det er 230W elns. Kan dette være problemet? Eller er det noe jeg har montert feil/defekte deler? På forhånd takk for svar! EDIT: Byttet nå spor på ram brikken og da kom det bilde! Beklager at jeg ikke testet mer før jeg postet, og denne tråden kan nå slettes. Endret 8. februar 2008 av 0lav Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå