martirha Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Har nå bestemt meg for å bygge en PC etter å ha tenkt mye fram og tilbake. Har lest ganske mye og føler at jeg nå har litt oversikt over hva de forskjellige komponentene gjør/er og ikke. Ting jeg fortsatt lurer litt på er: -Hva er best å bruke av Quad eller Duo? Har lest at det er noen spill som ikke klarer å bruke alle fire kjernene og at det da er bedre å kjøre to med høyere hastighet som spilla faktisk kan utnytte? -Hovedkort og minne. Hvor viktig er hastighet og DDR2/DDR3? ser at det er ganske store forskjeller i pris og forskjeller i antallet minneplasser på hovedkortet. Så langt har jeg klart å klappe sammen dette og all hjelp mottas med takk, PCen bør ikke komme på så mye over 15000 helst inkl skjerm, mus og dugelig tastatur: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=65462 Endret 8. februar 2008 av martirha Lenke til kommentar
Lusken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 velg Mushkin 1000 MHz 4 Gb, i dual channel. Prisguid'en.... kanskje litt bedre PSU? Corsair 620 er bra, men 750 er vell litt mer tilgjengelig nåfortia.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå