Gjest mafister Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Hei ! Jeg SKAL kjøpe meg Digital Ixus V eller 300, men har et veldig problem med å velge. Brosjyrene til Canon gir litt forskjellige informasjon om de forskjellige kameraene så det er ikke lett å velge. Spørsmål: 1. Er det lyd på filmen på 300 eller er det bare lyd på filmen på V – i tilfelle hva er forskjellen ? I en brosjyre – den i PDF på Canon’s site står det at det er lyd og bilde på 300. 2. Undervannshuset står i brosjyren til Canon, men under står det parentes (ixus 300), betyr det at den bare funker på ixus 300. Men på hjemmesidene til Canon hvor jeg leser om Ixus V er det avbildet og omtalt et undervannshus. Dette er en viktig detalj for meg da jeg skal bruke kameraet til dykking. 3. Er et av kamerane ”best” i tilfelle hvordan. De blir aldri satt opp mot hverandre i test. Har forstått at 300 er litt større. Ville satt veldig pris på hjelp. Har VELDIG lyst på Ixus V/300 Lover å handle så fort jeg får klarhet i denne saken J Med vennlig hilsen Even Skatrud Andersen mailto:[email protected] Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 1. Det er lyd også på 300. 2. Undervannshuset skal såvidt jeg vet passe til både V og 300. 3. 300 er større, men har kraftigere zoom. V er noe mindre, og har noe bedre makro. Bildekvaliteten ellers er omtrent lik. MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå