BaltusBrun Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Numark TTUSB Hei,lest utrolig mye positivt om denne USB DJ spilleren. Ønsker meg den veldig men, det er fortsatt noe jeg vil vite om spilleren. Hvis jeg hadde kjøpt denne er det bare plugge in en USB kabel inn i PCn og en programmvare (Som følger med) og sette i gang og mixe? Takker! Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Vel, mixe tror jeg ikke er rette ordet. Det er jo ingen DJ-mixer, det er en LP-spiller/grammofon som du kan spille LP-plater på. Den spilleren er utrolig grei til å overføre lyd fra LP-plater inn på PCen. Mens inne på PCen er det bare å klippe og lime og mikse Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Vel, mixe tror jeg ikke er rette ordet.Det er jo ingen DJ-mixer, det er en LP-spiller/grammofon som du kan spille LP-plater på. Den spilleren er utrolig grei til å overføre lyd fra LP-plater inn på PCen. Mens inne på PCen er det bare å klippe og lime og mikse Aha! Men ¨år det ikke an og ta inn sanger fra PC-en? så man må skaffe seg LP plater? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hva er det du er ute etter egentlig? Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Du kan ikke spille INN sanger på en LP....denne brukes til å overføre FRA LP-plater over til f.eks MP3. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Du kan ikke spille INN sanger på en LP....denne brukes til å overføre FRA LP-plater over til f.eks MP3. Dette kan jeg mye om Min far driver med Hi-Fi men noe jeg lurer litt mer på er hvor det går an og kjøpe LP'er og om det produseres nye? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 De store musikkjeden selger som regel ikke vinyl, men det finnes flere mindre butikker som gjør det, gjerne av den lokale sorten. Noen artister og band kommer med ny musikk på vinyl, men det er ikke så mange. En del bruktforretninger har gammel vinyl, men de er som regel robbet for det som er verd å samle på. De har som regel bare diverse visesanger og danseband Lenke til kommentar
robin1379 Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 numark ttusb er det reimdrift på så det er ikke en dj spiller Plater får du på nettet å i brukt sjapper å plate messer Bigdipper.no har nye plater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå