S!D Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 skal betale noe fra ett amerikansk nettsted og skal velge betalingsmåte.. har ikke kredittkort så må bruke noen av de andre alternativene som er money order og check problemet er at jeg ikke vet hva di er =S noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er ikke mulig og Betale med PayPal da? Lenke til kommentar
S!D Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Det er ikke mulig og Betale med PayPal da? de eneste alternativene er credit card(har ikke) money order (det jeg vil vite hva er) check(vil også vite hva er) Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Chek=Banksjekk! Du får masse slags rare nr på mail vil jeg tro, så går i i Banken/Nettbanken og betaler den... Veldig enkelt! Men kunne du sagt hvor det er du handler? Så kunne jeg fortalt litt mer... Lenke til kommentar
S!D Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Chek=Banksjekk! Du får masse slags rare nr på mail vil jeg tro, så går i i Banken/Nettbanken og betaler den... Veldig enkelt! Men kunne du sagt hvor det er du handler? Så kunne jeg fortalt litt mer... metclub.com usa Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Ok! Om du bestiller så velg, money order... Da får du en mail med betalingsinformasjon som du går i banken/nettbanken med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå