Svinat Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg har altså hatt et Koss SB45 headset liggende i en skuff i flere måneder nå. Mikrofonen på det sluttet å virke, noe som nok var min egen skyld, og jeg gikk derfor til anskaffelse av et nytt Koss SB49. Så dro jeg frem SB45 i dag, skrudde litt på det og demonterte det litt. Det jeg vil er egentlig å lage det om til et unikt headset og muligens fjerne/fikse mikrofonen. Problemet er at jeg ikke helt ser for meg hvordan jeg skal gjøre det. Jeg har lurt litt på å gjøre det så lite som mulig for deretter å feste det fast i en sykkelhjelm. Jeg sykler en del og da er det jo greit å ha musikk på øret, men så er kanskje dette headsettet litt for isolerende til at det blir trygt å ferdes i trafikken med det. Hva er deres synspunkter på det? Har veldig lyst til å gjøre noe med headsettet og ta det i bruk igjen, men jeg har liten erfaring med slikt og vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Øreklokkene i seg selv er helt fine, så det blir vel bare å bygge på/fikse på dem og reimen. Fant ingen andre emner om dette, men dersom noen andre har modifisert headset tar jeg gladelig imot hjelp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå