Gå til innhold

Modifisering av Koss SB45

Svinat

Anbefalte innlegg

Jeg har altså hatt et Koss SB45 headset liggende i en skuff i flere måneder nå. Mikrofonen på det sluttet å virke, noe som nok var min egen skyld, og jeg gikk derfor til anskaffelse av et nytt Koss SB49. Så dro jeg frem SB45 i dag, skrudde litt på det og demonterte det litt.

Det jeg vil er egentlig å lage det om til et unikt headset og muligens fjerne/fikse mikrofonen. Problemet er at jeg ikke helt ser for meg hvordan jeg skal gjøre det. Jeg har lurt litt på å gjøre det så lite som mulig for deretter å feste det fast i en sykkelhjelm. Jeg sykler en del og da er det jo greit å ha musikk på øret, men så er kanskje dette headsettet litt for isolerende til at det blir trygt å ferdes i trafikken med det.

Hva er deres synspunkter på det? Har veldig lyst til å gjøre noe med headsettet og ta det i bruk igjen, men jeg har liten erfaring med slikt og vet egentlig ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Øreklokkene i seg selv er helt fine, så det blir vel bare å bygge på/fikse på dem og reimen.

Fant ingen andre emner om dette, men dersom noen andre har modifisert headset tar jeg gladelig imot hjelp. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...