Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva kan jenter gjøre i senga?

Gjest Guest_Dealer_*

Anbefalte innlegg

og pluteselig ble bildene av Zaroos i RPP veldig populære.

Haha, sitter og napper du nå? :p

hehehe. Nå fikk jeg grisete bilder i hodet :nei:

Hehe, alltid koselig med pene jenter/damer på diskusjon :)

Edit: Ble plutselig mye OT her. Jenter kan også suge, ri, handjob osv osv.

Endret av Schjellin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest_Dealer_*

Vel, denne sporet av ganske så fort syns jeg.

Det jeg mente med tråden var å anbefale ting jenta kan gjøre i senga for at det skal gå litt fortere/høyere tempo enn ved kun ridning.

Lenke til kommentar
HAHA

yeah right

HEHAEHA lov å prøve seg;)

Kompis jeg tror hun har en mann. :)

Hyyyysj, ikke minn henne på det!

Zaroos; PM meg. Du og jeg skal bli kjent.

OnTopic: Øvelse gjør mester.. men jenter kan gjøre mer enn bare cowgirl, det finnes mange stillinger hvor jenta er aktiv.. eksperimentér litt ! ;)

Lenke til kommentar
Zaroos sitt tips er verd å få med seg!

Akkurat den detaljen der er viktig, kan ikke sitte med bena som noen støtdempere heller vet du, da går det seigt.

Interessant tråd med ekstra interessante off-topic utbrudd.. ;P

Til trådstarter: Spørsmålet er vel heller hva dama ikke kan gjøre? For det første har du forskjellige stillinger, det finnes utrolig mange forskjellige, noen mer kjent enn andre. Noen bedre for damene, noen bedre for menn. Noen bedre for folk med god kondis, og noen for latsabbene. Søk f.eks. litt rundt på "Kama Sutra", vil vel tro du kan finne en del gode tips til stillinger. Anbefales også å eksperimentere litt selv.

Finnes også masse forskjellige artige "sex leker" du kan gjøre i senga. Samt andre former for sex som oralsex. Personlig nyter jeg mye mer av en god gammeldags runk enn sex. Mulig dette er fordi ingen av damene jeg har pult har vært noe spesielt entusiastiske på eksperimenterings siden, hvem vet. Uansett, dette fører da til at jeg kan lett bry meg mye mer om henne enn meg selv, noe som jeg egentlig syntes er helt O.K. Er bare deilig det å vite at du får henne til å føle seg i ekstase. Gå ned på henne og utfør underverker med sammensetning av finger/fingre og herlig tungearbeid. Om du er så heldig at du får deg ei som kan "squirte" eller drive med "squirting" så vil jeg si du er heldig, er ikke så altfor mange damer som kan dette tror jeg. Må si Zaroos vekte meg litt til live her i stad.. humre.. ;P

"K" :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...