Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva kan jenter gjøre i senga?


Gjest Guest_Dealer_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Dealer_*

hei

 

har ofte sex med kjæresten min, men lurer egentlig på hva jenta kan gjøre i senga? jeg liker å kjøre et ganske høyt tempo når jeg driver på, men når hun skal ri eller noe, blir det bare for sakte og hun syns det også. hva kan egentlig hun gjøre, kan hun egentlig peise på like hardt og fort som meg?

 

peace.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg oppfatter trådemnet som et litt annet spørsmål enn det du spør om i ditt første innlegg, trådtarter, og selv om jeg er i tvil hva du vil ha svar på, så velger jeg å svare på det du spør om i innlegget.

 

Det er ikke uvanlig at jenter - av en eller annen grunn - ikke klarer å holde et høyt tempo når de styrer, selv om de vil. Derfor er det muligens mange jenter som foretrekker misjonærstillingen også? Men få jenter vil taes i kanintempo hele tiden, så man må variere litt mellom mykt og hardt. I tillegg liker jenter ofte å gni seg, rotere, og føle pikken presse mot forskjellige punkter, så det er ikke alltid de ønsker å bare humpe opp og ned heller når de sitter oppå. Men jeg tror nok kanskje hun kan peise på like hardt og fort som deg, hvis hun går inn for det. I hvertfall en kort stund. :)

Lenke til kommentar
hei

 

har ofte sex med kjæresten min, men lurer egentlig på hva jenta kan gjøre i senga? jeg liker å kjøre et ganske høyt tempo når jeg driver på, men når hun skal ri eller noe, blir det bare for sakte og hun syns det også. hva kan egentlig hun gjøre, kan hun egentlig peise på like hardt og fort som meg?

 

peace.

DE KAN SQURITE

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...