aspic Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei! Eg skal på tysdag framføre særemnet mitt og leitar difor etter eit GODT detajert kart over Midgard (middle-earth). Dette kartet må ha ruta til Frodo og ringen. Eg har eit slikt kart hengande på rommet mitt (med rute og alt), men eg vil ha det digitalt (skal framføre med projektor/powerpoint). Difor treng eg altså dette kartet, helst godt detaljert, og om mulig med reiseruta til Frodo. Veit ikkje heilt om dette er riktig kategori, men prøvde meg her Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Nummer to her til dømes: http://images.google.com/images?q=middle+e...&imgsz=huge Ruta kan du jo berre teikne inn sjølv, det gjorde eg til eit prosjekt eg hadde i 10. klasse. Redigert: Nummer to eksisterte visst ikkje meir, men nokon av dei andre burde no fungere. Endret 8. februar 2008 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Joda.. Eg søkte på det same, og det første kartet likte eg rett og slett ikkje. Det andre ser greit ut, men eg får ikkje tilgong. Det kartet eg har hengjande er heilt perfekt, berre synd det heng på veggen, eg skulle gjere hatt ein digital kopi=/ Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Nvm. Eg fant det riktige kartet, tråden er løyst http://www.strefarpg.pl/gfx/tworcy/middle-earth.jpg Endret 8. februar 2008 av aspic Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Dette er det samme som nummer to. Kan vi få se det du landet på? Endret 8. februar 2008 av Atald Lenke til kommentar
aspic Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Takker Atald Det ligg i posten ovanfor. Det er vel bortimot likt det eg har hengjande på veggen, berre litt annleis størrelsesforhold. Litt irriterande, men eg får vel lirka det til inne i powerpoint Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå