Revs Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Hei... jobber med et prosjekt på skolen der jeg skal finne fordeler og ulemper ved JSP! Noen som har peiling på dette eventuelt har linker til hvor jeg kan finne info om emnet? :-? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 håhå TK401 is a biatch Lenke til kommentar
Revs Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Jepp... er ikke så veldig kjekt akkurat! Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jsp sider må kompileres, imotsetning til f.eks javascript sider, hvor du først får feil som vanligvis vises ved kompilering når du har testet _ALLE_ mulighetene... jsp bruker java som er et høynivåspråk som er objektorientert og det finnes mange gratis biblioteker, imotsetning til f.eks asp, der trenger man også gjerne biblioteker skrevet i andre språk enn resten av siten... Ulempene med jsp i forhold til servlets er gjerne at jsp blir skrevet mer som funksjonell kode, men det er også en fordel hvis man klarer å begrense seg litt, ettersom funksjonell kode i mindre systemer/delsystemer er kjappere å skrive/gjøre endringer i. (Det er f.eks for dumt å måtte skrive en servlet bare for å skrive ut HEI liksom) Lenke til kommentar
smetho Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Off, utsetter den oppgaven til å morra Og kommer jeg til å hjelpe dere her? Næææ....(hehe, men fortsett å post dere :wink: ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå