Shoegazer Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Er det noen her som har noen erfaringer med NBA spill som er ute til ps3? har prøvd demoen til NBA 2K8 og likte det veldig godt. Har tenkt litt på et NHL spill å, noen erfaringer med det? Endret 8. februar 2008 av Pliskin1987 Lenke til kommentar
dannad Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Nå er jo NBA Live '08 demoen ute på PSN, hvorfor ikke prøve den også? Jeg likte den mye bedre enn 2K8 Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Nå er jo NBA Live '08 demoen ute på PSN, hvorfor ikke prøve den også? Jeg likte den mye bedre enn 2K8 på us? det må jeg sjekke! Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 NBA 08 kan ikke anbefales. Morsomt til tider, men alt for enkelt = simpelt. NHL 08 derimot, er fjorårets beste sportsspill. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 NBA 08 fikk 5 vs. 5 muligheter online i en oppdatering før jul, sikkert artig til tider. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 NBA 08 kan ikke anbefales. Morsomt til tider, men alt for enkelt = simpelt. NHL 08 derimot, er fjorårets beste sportsspill. ja har lest noen anmeldelser, virker veldig bra. har det falt noe i pris? Lenke til kommentar
SpyHunterX Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har spilt mange nba spill og for å være helt ærlig hadde jeg kjøpt NBA 2k7 hvis jeg skulle kjøpt ett av dem nå. Nba live og NBA 08 er ingenting i forhold til 2K, live er bare mer kjent siden det kommer fra EA. Jeg har 2K7 og spilt 2K8 demoen og jeg kommer ikke til å sløse 500 kr på 2k8 mest fordi at de er nesten identiske bare at, 2K8 har færre modes (da tenker jeg spesielt på den moden i 2K7 hvor man kunne lage sin egen spiller og følge hans historie til å bli en proff baskettspiller, ikke en bra historie men morsom alikevel ) Jeg synes personelig at kontrollene fungerer bedre på 2K7 enn på 2k8 og grafikken er nesten lik, lit bedre på 2k8, men ikke mye. Lenke til kommentar
Shoegazer Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Jeg har spilt mange nba spill og for å være helt ærlig hadde jeg kjøpt NBA 2k7 hvis jeg skulle kjøpt ett av dem nå. Nba live og NBA 08 er ingenting i forhold til 2K, live er bare mer kjent siden det kommer fra EA. Jeg har 2K7 og spilt 2K8 demoen og jeg kommer ikke til å sløse 500 kr på 2k8 mest fordi at de er nesten identiske bare at, 2K8 har færre modes (da tenker jeg spesielt på den moden i 2K7 hvor man kunne lage sin egen spiller og følge hans historie til å bli en proff baskettspiller, ikke en bra historie men morsom alikevel ) Jeg synes personelig at kontrollene fungerer bedre på 2K7 enn på 2k8 og grafikken er nesten lik, lit bedre på 2k8, men ikke mye. takk for info. har adlri vært noe glad i ea så derfor jeg har blitt lit interresert i 2k seriene. skal nok kjøpe nba 2k8, kanskje 2k7 vis det er billig Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 NBA 08 kan ikke anbefales. Morsomt til tider, men alt for enkelt = simpelt. NHL 08 derimot, er fjorårets beste sportsspill. ja har lest noen anmeldelser, virker veldig bra. har det falt noe i pris? NHL var vel på tilbud på en butikk for litt siden.. linket i en tråd på forumet her. Men kelkoo.no er jo uannsett fint. NBA 08 fikk 5 vs. 5 muligheter online i en oppdatering før jul, sikkert artig til tider. 5 mot 5 må prøves. Lastes oppdateringer ned automatisk? Lenke til kommentar
thomasfl Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 NBA 2K8 overgår NBA live serien (som forøvrig er oppskrytt og får altfor mye omtale fordi det er EA som står bak). Lenke til kommentar
firefireto Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg har spilt mange nba spill og for å være helt ærlig hadde jeg kjøpt NBA 2k7 hvis jeg skulle kjøpt ett av dem nå. Nba live og NBA 08 er ingenting i forhold til 2K, live er bare mer kjent siden det kommer fra EA. Jeg har 2K7 og spilt 2K8 demoen og jeg kommer ikke til å sløse 500 kr på 2k8 mest fordi at de er nesten identiske bare at, 2K8 har færre modes (da tenker jeg spesielt på den moden i 2K7 hvor man kunne lage sin egen spiller og følge hans historie til å bli en proff baskettspiller, ikke en bra historie men morsom alikevel ) Jeg synes personelig at kontrollene fungerer bedre på 2K7 enn på 2k8 og grafikken er nesten lik, lit bedre på 2k8, men ikke mye. helt enig med deg der. med untak av 1 ting, grafikken på 2k7 er mye bedre enn på 2k8. på 2k7 ser spillerene mer ekte ut og du ser de svetter mer å mer i løpet av kampen osv. på 2k8 ser de etter min mening ut som dukker som små glinser hele tiden.. jeg har selv 2k7 og jeg stor koser meg med det og har ikke tenkt å kaste bort pengene mine på 2k8, venter heller til 2k9 så mitt tips til deg, kjøp 2k7 til rundt 250 - 300 kroner istede for 2k8 til 500 - 600 kroner Lenke til kommentar
arokh Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Synes NBA Street er skikkelig morsomt jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå