humancoreiii Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) lager en tråd for oss som har forslag til hvordan telefoner EGENTLIG burde sett ut, dvs å rette på modeller som er/blir lansert. Jeg for min del poster min verson av K850, slik den burde vært i mine øyne. Her har jeg beholdt alt det innholdsmessige, mere design det går på. - Navigasjonsknappene er nå satt i en standar rundt knapp med valg i midten, med en grønn firkant rundt for design sin skyld - "touch" knappene er fjernet til forden for vanlige valgknapper - knottene av noen taster er byttet ut med en mykere plast (som på w960) som i mine øyne er bedre å skrive med Dette får da K850 til å stå fram som en EKTE etterfølger av K800 som er var den beste kamera-mobilen Kanskje noe kjedeligere i design forfra, men dette er en KAMERA modell, ikke design. den skulle vært lett å håndtere med et godt kamera, jeg følte også at det samme problemet lå med k810, fæle taster og at de ikke fjernet joystick'en. Endret 8. februar 2008 av Go1den3ye Lenke til kommentar
humancoreiii Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 ble ikke en populær tråd, men uansett, k850 har jo nå fått en arvtager som har omtrent det knappedesignet jeg satt opp selv (c902) så: Weeeeeee!! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Det er ikke arvtager. Det er C serien, så den kan absolutt ikke sammenlignes med K serien. Begge to har forskjellig "konsepter". Arvtageren til K850 blir vel K870. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå