Gå til innhold

ENDELIG befridd fra spillet Diablo 2!

kevinedomm

Anbefalte innlegg

Dette er et spill som tok over livet mitt fra 8-10. klasse, og som ødela alt av karakterer og venner.

Var så avhengig at jeg gjerne skulket skoledager for å sitte å spille. Dette gikk selvsagt for utover karakterene på skolen, og flere vennskap.

Når jeg først gikk til skolen, satt jeg hele dagen og sov, og tenkte på at jeg skulle hjem å spille, alt jeg ville var å få spilt det spillet, og når jeg først var hjemme, var det kort vei til datamaskinen for å skru på spillet og spille hele natten - for så å sove på skolen :p

I 10. klasse når jeg fikk utdelt vitnemålet, skjønte jeg at nå var det slutt, nå skulle jeg slutte å spille det spillet, noe jeg gjorde.

Går VG1 nå, og i de månedene som har gått har jeg hele tiden logget på kontoen min for å holde den i live - frem til i dag - da bestemte jeg meg for å åpne en bane for å kaste alle tingene som jeg har samlet på.

Jeg må si det var en herlig følelse, jeg hadde en masse ting, som er et helvete å få tak i, men jeg gav bort alt til en tilfeldig fyr jeg traff på å spillet idag, gud så kjekt det var å se hvor han satte pris på det :tease:

Nå sitter jeg igjen med 4 i snitt (gikk ut fra ungdomsskolen med 1.5 i snitt) og ikke mindre enn 6 i engelsk :)

Håper at jeg ikke gjorde stakkaren som jeg gav tingene avhengig nå :whistle:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...