kevinedomm Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Dette er et spill som tok over livet mitt fra 8-10. klasse, og som ødela alt av karakterer og venner. Var så avhengig at jeg gjerne skulket skoledager for å sitte å spille. Dette gikk selvsagt for utover karakterene på skolen, og flere vennskap. Når jeg først gikk til skolen, satt jeg hele dagen og sov, og tenkte på at jeg skulle hjem å spille, alt jeg ville var å få spilt det spillet, og når jeg først var hjemme, var det kort vei til datamaskinen for å skru på spillet og spille hele natten - for så å sove på skolen I 10. klasse når jeg fikk utdelt vitnemålet, skjønte jeg at nå var det slutt, nå skulle jeg slutte å spille det spillet, noe jeg gjorde. Går VG1 nå, og i de månedene som har gått har jeg hele tiden logget på kontoen min for å holde den i live - frem til i dag - da bestemte jeg meg for å åpne en bane for å kaste alle tingene som jeg har samlet på. Jeg må si det var en herlig følelse, jeg hadde en masse ting, som er et helvete å få tak i, men jeg gav bort alt til en tilfeldig fyr jeg traff på å spillet idag, gud så kjekt det var å se hvor han satte pris på det Nå sitter jeg igjen med 4 i snitt (gikk ut fra ungdomsskolen med 1.5 i snitt) og ikke mindre enn 6 i engelsk Håper at jeg ikke gjorde stakkaren som jeg gav tingene avhengig nå Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Spiller egentlig ikke noe særlig, men har enda helt rævva karakterer på skolen Lurer på hva som er galt med hodet mitt Uansett; Gratulerer! Endret 8. februar 2008 av Sempron Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Litt av en forbedring! Gratulerer! Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Gratulerer. Heldig kis som fikk alle tingene . Han må vel trodd at det ikke var sant (blir vel litt som om en kis hadde gitt deg 10 000 kroner helt tilfeldig ). Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Hehe, ja, det var en MASSE verdifulle ting, for ikke å nevne 20 av de høyeste runene.. Men, godt å bli kvitt det, har kastet D2 cd'ene nå Lenke til kommentar
Luringfax Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Gaah, bra skrevet! Jeg ble nesten litt glad inni meg! Gratulerer! Lenke til kommentar
Vikingspeider Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 (endret) Veldig bra det altså. Gjorde noe sånt selv etter en stund og. Nå bruker jeg bare maskinen til å skrive ting som dette, gjøre lekser og se sjongleringsvideoer... øh, aner jeg en ny avhengighet? Pfffffft Endret 12. februar 2008 av SondreOverby Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Hehe, ja kanskje det er det ja Jeg spiller litt nå, men LANGT ifra så mye som før, max 1 time dagen. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Hehe, ja kanskje det er det ja Jeg spiller litt nå, men LANGT ifra så mye som før, max 1 time dagen. Hva er det du spiller? Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Akkurat nå er det nfs most wanted, men vet ikke hvor mye mer jeg gidder egentlig.. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Haha, det skal jeg si! Nei, jeg lider av linuxnabbnoobsyndromet, jeg må noobe på linux. Elsker det, er så avhengig. Bruker altfor mye tid, så har 3 i snitt. Har kjæreste tough, så er fornøyd. Lenke til kommentar
santacruze Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 kommer diablo 3 snart.. neida.. gratiis ^^ Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Jeg kommer aldri i livet hekte meg fast i et spill igjen Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 kommer diablo 3 snart.. neida.. gratiis ^^ Dagens. Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Fyyy, man kan aldri slutte med en klassiker som Diablo 2! du burde skamme deg, gutt. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 D2 er no' dritt syns jeg.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå