Mr.Johanzen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Har ingen planer om å overklokke, og ja, jeg MÅ bestille fra Komplett, for da kan jeg hente varene på dagen + at jeg vet at jeg får god service om det skulle være noe tull med en Komponent. edit: da var pcen bestilt, så da velger jeg å tro at jeg ikke trenger flere anbefalinger. takk til alle som har bidratt! pc Hvis det var PC-en, hvor er hovedkortet? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Det er nok fjernet siden det var det siste kortet de hadde av den typen. Lenke til kommentar
Mr.Johanzen Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 Det er nok fjernet siden det var det siste kortet de hadde av den typen. Ahh, da så Trodde nesten du hadde glemt det Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Det er nok fjernet siden det var det siste kortet de hadde av den typen. Ahh, da så Trodde nesten du hadde glemt det Neida, sitter på den PCen nå, så jeg ville nok merket det, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå