Zerpent Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Kan man bruke noe annet enn reparasjonskit for varmetråder til å låse opp en xp prosessor? Har dårlig råd så en hundrelapp til og fra har ganske mye å si. Finnes det noen form for "økonomi" opplåsing? Lenke til kommentar
Mr. Purple Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 no sutch thing (dårlig engelsk på en så kort setning sikkert) Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Tenk langsiktig...den gode nyheten er at du har flaska(?!) i lang tid og kan bruke den i fremtidige prosjekter!! Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Tenk langsiktig...den gode nyheten er at du har flaska(?!) i lang tid og kan bruke den i fremtidige prosjekter!! Ja.. Det er kjekt å ha da! Lenke til kommentar
Nitro^ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Tenk langsiktig...den gode nyheten er at du har flaska(?!) i lang tid og kan bruke den i fremtidige prosjekter!! Du skylder meg faktisk spenn for den flaska saphiens! Lenke til kommentar
saphiens Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Tenk langsiktig...den gode nyheten er at du har flaska(?!) i lang tid og kan bruke den i fremtidige prosjekter!! Du skylder meg faktisk spenn for den flaska saphiens! Er det så nøye da?? Lenke til kommentar
Nitro^ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Tenk langsiktig...den gode nyheten er at du har flaska(?!) i lang tid og kan bruke den i fremtidige prosjekter!! Du skylder meg faktisk spenn for den flaska saphiens! Er det så nøye da?? Æææh...slapp av litt'a... Går greit det, kan jo vær varmekablene ryker i bilen min.. du vet jo hvor stabil den er!? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 jeg har også ei slik flaske liggenes. fint og ha :] Lenke til kommentar
Zerpent Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 er det en t-bred? Nei. Palomino. Har fått tak i flaske så det er ikke noe problem lenger. Lenke til kommentar
stigkors Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Da må du nok følge fremgangsmåten mer eller mindre... Men det er jo absolutt ikke nødvendig å kjøpe et helt kit for å gjøre den jobben. Det skal jo tross alt bare være kontakt mellom punktene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå