Evleos Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Hey folkens, sitter med et project anngående reklame. Har tenkt å lage en ganske kul logo, hvilet programm er å anbefale? Har sett av noen av dere har en 'liten' logo i signaturen, hva bruker dere? Takk Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Logoar kan lagast i det meste. Om du har pengar, og litt peiling er 3D Studio Max og PhotoImpact 7 (trial tilgjengelig) sterkt å anbefala. Andre vil sikkert sei at PhotoShop er bra, men vel, alle har sine eigne meiningar. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Paint Shop Pro er greit hvis man ikke er ute etter extrafancy ting. Demoen funker i 60 dager, avinstaller, slett alt som har med PSP å gjøre i registry og reinstaller, så funker det i 60 dager til Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 9. januar 2002 Del Skrevet 9. januar 2002 Skal du ha en logo som du skal bruke i ulike størrelser så er det lurt å lage den i vektor grafikk slik at du kan skalere den i uenelige størresler uten å tape kvalitet. Eneste vektorprogrammet jeg vet om er illustrator til adobe og tror de har en trial versjon ute på sidene sine. Trenger du den i bare en størrelse så kan du lage den i vanlig bitmap bilde. Photoshop er glimrende, med noen plug ins så kan du lage det meste der. Lykke til Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 PSP7 støtter vektorer brukbart, men det kan bli mye bedre. Lenke til kommentar
snesoey Skrevet 10. januar 2002 Del Skrevet 10. januar 2002 Illustrator eller Freehand, om du skal levere det fra deg til ev. trykking (gitt at det er vektor du vil lage det i (anbefales)). Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Illustrator hvis vektorbasert. Ellers bruker du Photoshop 6. Sånn som jeg gjør :razz: Lenke til kommentar
tZar Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg vil påstå at Freehand 10 er bedre enn Illustrator, men det er min personlige mening MVH Andreas Aulin Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Jeg bruker MicrographX Draw 6.0 til dette formålet. Det er perfekt for meg. For å lage elementer som skal brukes i logoen, bruker jeg ofte Paint Shop Pro og Adobe Photoshop. skarsk Lenke til kommentar
kenneth74 Skrevet 11. januar 2002 Del Skrevet 11. januar 2002 Siden det er så mange som har laget logoer her. Er det noen som er interessert i å lage en skalerbar logo til meg. Send meg en mail for detaljer: [email protected] Du blir ikke rik av dette, men for den rette logoen, så kan jeg betale noe 100-lapper. Men da må den være god. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå