Mørbradbiff Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Wohooo, besto fagbrevet som elektriker i dag! Se opp her kommer en strømførende kabellegger!!!!!!! Lenke til kommentar
trra Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Gratulerer, du har kun 40-50 år igjen å jobbe Endret 8. februar 2008 av trra Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Gratulerer, du har kun 40-50 år igjen å jobbe Hhahahaha, så genialt sagt. Der har du en av grunnene for at jeg har valg en akademisk utdannelse. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 grattis! 2 år til jeg får den ( antagelivis ) Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bra! Kom deg i arbeid, det er du som skal betale den feite pensjonen min. Tihi Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 hehe Må si det er deilig å være færdig fåreløbig. Godt også at jeg får fortsette der jeg var lærling. Det blir skumle lønsforhandlinger neste uke, gruer meg litt:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå