Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med tastatur - haster!

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en HP Pavilion dv8000 laptop, og har problemer med tastaturet. Fint om du kunne ha hjulpet meg fort, det haster! Tastaturet mitt funker ikke som det skal. Jeg kan ikke trykke "g" eller "h", og hvis jeg gjør, får PC-en fnatt, og åpner vinduer åpnes i alle reninger. Har scannet PC-en for spyware og virus, men finner ingenting. Noen som vet hva problemet skyldes?

Endret av Seglsten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette kan ikke være noe annet enn virus! Last ned "Avast" etellerannet gratis og søk igjennom pc-en med det, og evt slett de filene som kommer opp.. Hvis ikke du har et skikkeli profft tastatur der du kan programere knapper til å gjøre forskjellige ting som du har kødda med eller no

Lenke til kommentar

Sikker på at du ikke har en tast som har hengt seg opp?

Ctrl eller Alt elns, som tror at du trykker en kombinasjon når du trykker G eller H?

Har lignende problem på laptoppen min, der den lukker program og sånt plutselig om jeg trykker på S osv.

å da slår jeg bare litt her å der på tastaturet så blir den normal igjenn.

Lenke til kommentar
Sikker på at du ikke har en tast som har hengt seg opp?

Ctrl eller Alt elns, som tror at du trykker en kombinasjon når du trykker G eller H?

Har lignende problem på laptoppen min, der den lukker program og sånt plutselig om jeg trykker på S osv.

å da slår jeg bare litt her å der på tastaturet så blir den normal igjenn.

Har hatt problemet tidligere, og da slo jeg litt her og der som du sa, og så funka det, men har prøvd å gjøre det, men virker ikke :(

Noen andre forslag. Er det noen mulighet for å funne ut eventuelt hvordan tast som har hengt seg opp?

Lenke til kommentar

Hva slags dv8000 er dette? er det en dv80XX, 81XX, 82XX eller 83XX?

De to sistnevnte har recovery partisjon. Hvis du trykker F10 (eller F11) i oppstarten kommer du inn til første viduet i recovery programmet. Her kan du trykke Alt+D og få opp "command prompt". Her kan du teste om tastaturet virker ordentlig uten å være påvirket av windows. Virker det her så har Windows skylden. Da kan alt fra en enkel innstilling i windows til en full recovery være løsningen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...