Gå til innhold

hvilke klær kjører du med i bakken?

haffi

Anbefalte innlegg

• 4 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Det er klart at det utapå er viktig, men når alt kommer til alt, har det under også mye å si. På overkroppen har jeg bare t-skjorte og eventuelt en bomullsgenser under jakka, som er en DC-jakke. På beina derimot, er det litt mer avansert. Devold Active 3/4 stilongs. Den transporterer fuktighet og holder på varmen. Og at den er i 3/4 lengde, gjør at jeg slipper krøll i buksa eller skille i støvlene. For i støvlene må man selvfølgelig ha Bavac Alpinsokker. Buksa jeg har kjørt med er fra Helly Hansen. Den har jeg vært knallfornøyd med. På huet har jeg hvit POC Receptor hjelm og Electric briller av forskjellige slag. Under jakka er alltid POC-vesten.

Håper på å få meg Surefootstøvler til høsten. Også blir det enten Bergans eller Nike ACG klær.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Bukse og jakke: Burton Shaun White Edition. Hvit med litt svart på :) Briller. Dragon et eller annet :p

Hjelmså har jeg Red. Gammel men funker til sitt nesten. Må lime fast brille "bånd" holderen fast i hjelmen. Er en løs plastikk dritt :p

Ellers så har jeg på meg Ullundertøyet til Forsvaret. Type Ullfrotté :D Og tiger bandana :)

Hansker er burton something :p

Og så har jeg på meg ryggplate fra dainese ^^

Litt OT: Kjøpte den etter en liten skrekkepisode :s Stor fart nedover en bakke. Skal bremse. Kjører regular. Legger magen ned mot snøen. Ligger nesten vannrett med bakken for å bremse :p

Så kjenner jeg bare et hardt rykk, så blir det svart til jeg merker at jeg sitter inntil en isklump med str. på magen til en snømann. Litt vondt i ryggen, men reiste meg opp igjen og kjørte videre. Ingenting skjedd :D

jeg liker smileyes

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...