Gå til innhold

hvilke klær kjører du med i bakken?

haffi

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal snart kjøpe ny ute-bukse og lurte dermed på hva dere kjører med..

Jeg kjører selv med quiksilver(noe) bukse og whiteout jakke, dragon googles, scott hansker og smith holt hjelm.

Post gjerne bilde hvis du har!

Endret av haffi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjører med en sort Nike acg bukse i str xxl, kjøpt for 599,- Og en stor beige volcom jakke som jeg bestillte på nett til 1000,- En sort Bern hjelm med mp3-pads. sorte votter fra stormberg til 99,-. 32-sko. Og spy-briller. Kjøpt det meste nytt i år på salg, er ikke så greit å være student :/

Ser ut som en 14 år gammel gangsterkid, men jeg er 22 :p

Lenke til kommentar
Jakke: Whiteout Tolstoj (grønn)

Bukse: Burton White Collection

Hjelm: Sweet Trooper (hvit)

Briller: Spy Blizzard (husker ikke modellnavnet, old shit :p )

Digg, selv om spy ikke er så bra da :p har hatt blizzard selv liker heler ripoff av dragon gigi den som er helt lik men fake eller hvordan jeg skla si det xD

Lenke til kommentar

jeg bruker sweet hjelm, hansker er hva jeg har liggende, klær er litt forskjellig, men i år har jeg brukt mest helly hansen survival pant med sort whiteout parkass eller whitout tolstoj jakke som også er svart og hvit, den som aldri kom ut for salg :) briller bruker jeg dragon dx

Lenke til kommentar
jeg bruker sweet hjelm, hansker er hva jeg har liggende, klær er litt forskjellig, men i år har jeg brukt mest helly hansen survival pant med sort whiteout parkass eller whitout tolstoj jakke som også er svart og hvit, den som aldri kom ut for salg :) briller bruker jeg dragon dx

jækla nice! men hvordan fikk du tak i jakka da? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...