haffi Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hei, jeg skal snart kjøpe ny ute-bukse og lurte dermed på hva dere kjører med.. Jeg kjører selv med quiksilver(noe) bukse og whiteout jakke, dragon googles, scott hansker og smith holt hjelm. Post gjerne bilde hvis du har! Endret 9. februar 2008 av haffi Lenke til kommentar
stigga Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Bergans RAULAND Selebukse Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Selv om jeg skjønte det, er det ikke sikkert alle skjønner at du snakker om hva du kjører med i bakken... Kan ta bilder, og legge opp litt senere. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 kan ta et bilde av det neste gang jeg står, men står med Volcom jakke, ripzone bukse arnette briller og bern hjelm Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Hjelm: R.E.D Briller: Dragon Jakke: Quicksilver og et annet merke som sammarbeidet for å lage jakken. Bukse: DC Lenke til kommentar
haffi Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Overskrift er nå endret;D Lenke til kommentar
ApeiBur Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Kjører med en sort Nike acg bukse i str xxl, kjøpt for 599,- Og en stor beige volcom jakke som jeg bestillte på nett til 1000,- En sort Bern hjelm med mp3-pads. sorte votter fra stormberg til 99,-. 32-sko. Og spy-briller. Kjøpt det meste nytt i år på salg, er ikke så greit å være student :/ Ser ut som en 14 år gammel gangsterkid, men jeg er 22 Lenke til kommentar
haffi Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Ser ut som en 14 år gammel gangsterkid Ikke diss oss 14 åringer som ser ut som gangster kids når vi kjører ski/brett Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 enig med haffi=) hjelm - noo idea.. lite brukt briller - noe drit, skal kjøpe et par electric briller lue - nixon med ofcourse inne"bygd" plass til headset jakke - foursquare bukse - noo idea Lenke til kommentar
haffi Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 enig med haffi=) Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Jakke: Whiteout Tolstoj (grønn) Bukse: Burton White Collection Hjelm: Sweet Trooper (hvit) Briller: Spy Blizzard (husker ikke modellnavnet, old shit ) Lenke til kommentar
haffi Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Jakke: Whiteout Tolstoj (grønn)Bukse: Burton White Collection Hjelm: Sweet Trooper (hvit) Briller: Spy Blizzard (husker ikke modellnavnet, old shit ) Digg, selv om spy ikke er så bra da har hatt blizzard selv liker heler ripoff av dragon gigi den som er helt lik men fake eller hvordan jeg skla si det xD Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Digg, selv om spy ikke er så bra da Vet, sparer til Crowbar . Lenke til kommentar
haffi Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Har prøvd de også men liker fortsatt dragon gigi greiene bedre ^^ Lenke til kommentar
Mephistopheles Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har aldri, aldri nytta ei eineste krone på anna enn ski og støvler til sesongen. Eg klarar meg lenge med ei dongeribukse med bootcut, superundertøy og ein god jakke. Briller frå Oakley, ski frå Salomon og sko frå Nordica. Held lenge det. Lenke til kommentar
haffi Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 ski frå Salomon og sko frå Nordica. | Jeg har det samme men tenker på Line eller armada ski etter konf Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 jeg bruker sweet hjelm, hansker er hva jeg har liggende, klær er litt forskjellig, men i år har jeg brukt mest helly hansen survival pant med sort whiteout parkass eller whitout tolstoj jakke som også er svart og hvit, den som aldri kom ut for salg briller bruker jeg dragon dx Lenke til kommentar
haffi Skrevet 11. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2008 jeg bruker sweet hjelm, hansker er hva jeg har liggende, klær er litt forskjellig, men i år har jeg brukt mest helly hansen survival pant med sort whiteout parkass eller whitout tolstoj jakke som også er svart og hvit, den som aldri kom ut for salg briller bruker jeg dragon dx jækla nice! men hvordan fikk du tak i jakka da? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 pk sin gamle, fra da han var sponsa av whiteout.. de forandra litt på designe en stund før de ga ut jakken for allmenn, så siden de fikk den en sesong før var de litt anerledes Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Hjelm: Giro Briller: Binko? Blinko? eller hva faen. Jakke: Volcom Bukse: Westbeach Endret 11. februar 2008 av Schjellin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå