Pondus777 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hei Når jeg avinstallerer et program eller et spill og så installerer det igjen og starter det så står de instillingene som jeg hadde når jeg avistallerte det og som ikke er standard instillinger, dette vill si at alt ikke ble fjernet når jeg avinstallerte det. Noen som vet om et program som sletter alle filene som ble lakt inn på PC-en min når jeg installerte programet? Takker for svar Endret 8. februar 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 bruk RegSeeker: http://www.hoverdesk.net/freeware.htm husk å huke av alle HKEY_ . etterpå kan du gå inn i regedit>rediger>søk etter> i søkeboksen som kommer opp " skriv navn på dette du vil slette " ( dette må du gjør sikkert flere ganger til den er ferdige ) lykke til Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Er ikke det et program som sletter alt som legges inn når et program legges inn?? Tror jeg så en artikkel på Hw om dette programet... Anywhone?? Lenke til kommentar
snippsat Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Denne er veldig bra. http://www.revouninstaller.com/ Fjerner det meste av skrot. Register rensere i ccleaner er noe av det beste du finner. CCleaner Regseeker er bra,men husk og ta backup av register før du sletter. Endret 8. februar 2008 av SNIPPSAT Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Revo Uinstaller er meget bra, som SNIPPSAT sier her før meg. Last det ned og prøv Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Prøvde Revo Uinstaller men den hjalp ikke på problemet mitt... Det som er problemet er at i et spill jeg har så er det noe feil i det som har kommet i det siste, en bug eller noe sånt. og før så var det ikke noe sånt. så jeg prøvde og installere det på nytt men det hjalp ikke. så derfor lurer jeg på om noe som kan slette alle spor fra det spillet?? Det er Hl2: Ep2 viss det er til hjelp Takker for alle svar Endret 9. februar 2008 av Pondus777 Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Prøvde Revo Uinstaller men den hjalp ikke på problemet mitt...Det som er problemet er at i et spill jeg har så er det noe feil i det som har kommet i det siste, en bug eller noe sånt. og før så var det ikke noe sånt. så jeg prøvde og installere det på nytt men det hjalp ikke. så derfor lurer jeg på om noe som kan slette alle spor fra det spillet?? Det er Hl2: Ep2 viss det er til hjelp Takker for alle svar har du prøvet mitt svar ? RegSeeker eller Regedit ? Endret 9. februar 2008 av p@ge Lenke til kommentar
Pondus777 Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 har du prøvet mitt svar ? RegSeeker eller Regedit ? Har gjort det, men vet ikke helt hva jeg skal slette av det som kommer opp... Meiningen og slette alt?? Vet ikke hvordan det brukes... Kanskje du kan forklare meg litt?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå