UrgeLoL Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Syntest disse tilbudene var ganske så gode! SONY KDL40D3550AEP + Playstation 3 for kroner 12 999,- og SONY KDL37P3000K+ Playstation 3 for kroner Kun kr 8 750,- Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Om man mener en tråd er unyttig eller bryter med retningslinjene, rapporterer man den. Det man IKKE gjør, er å poste sin mening i tråden. Det er 1: Off topic. 2: Idiotisk og unødvendig. Følg retningslinjene folkens. 1 innlegg er slettet. Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 37"-eren er bare HD-ready (720p), men 40"-eren er fullHD ja (1080p). Får lønn om en dag eller to, så da bestiller jeg nok pakke med 40"! gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 40"-eren ble bestilt på tirsdag! Men den har fortsatt ikke blitt sendt, så jeg ringte amentio i dag. Da fikk jeg beskjed om at distibutørene hadde hatt problemer med å levere, så varene blir sendt i dag, eller på mandag ;_; og jeg som hadde planlagt PS3 maraton hele vinterferien... Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 15. februar 2008 Del Skrevet 15. februar 2008 40"-eren ble bestilt på tirsdag! Men den har fortsatt ikke blitt sendt, så jeg ringte amentio i dag. Da fikk jeg beskjed om at distibutørene hadde hatt problemer med å levere, så varene blir sendt i dag, eller på mandag ;_; og jeg som hadde planlagt PS3 maraton hele vinterferien... de sendes med overnatten og levering på døren så vidt jeg vet. Noen bruker til og med DHL for levering (tror det var Scribona som sendte to cat6 kabler med DHL, noe jeg ikke forstod hvorfor) Lenke til kommentar
fatalicus Skrevet 19. februar 2008 Del Skrevet 19. februar 2008 (endret) Er det noen andre her som har slått til på dette tilbudet og faktisk fått varene? Jeg sendte en mail i går ved 12 tiden og spurte hva som skjer med ordren, og fikk svar tilbake at varene var til pakking og ville bli sendt i løpet av gårsdagen. Det ser ikke ut til å ha skjedd da varen ordren fortsatt står som "behandlet". Skal ringe igjen i dag og høre hva som skjer. [EDIT] sjekket status igjen nå, før jeg skulle ringe. Da var status endret til sendt, og jeg hadde også fått en mail med tracking nummer. Så det ser ut til at det blir PS3 og TV på meg snart like vel! [EDITv2] Ser ut til at pakkene har blitt sendt med Schenker. Sjekket sporingsidene der og så at det var sendt meling til mottaker. Litt urolig for hva dette betydde, ringte jeg Schenker å hørte med dem. et viser seg at Amentio ikke har sendt med mobil nummeret mitt ved pakken, og Schenker har derfor sendt BREV(!!) med hente/leverings info. Det kunne derfor tatt tid før jeg fikk alt sammen. Men hun jeg snakket med hos Schenker satte meg over til lageret dem, og jeg fikk ordnet med utkjøring i morgen. Endret 19. februar 2008 av fatalicus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå