knutby Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Som det står i tittelen. hvilken er best. pris uten betydning. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Som det står i tittelen. hvilken er best. pris uten betydning. Nod32 Avg Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 klarte ikke helt å forstå hva du mener med best, og hvilken bruk det er snakk om men selv bruker jeg Avast, som jeg er veldig fornøyd med, og som dessuten er gratis for hjemmebruk. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Mange mener x er best siden det er gratis osv. det er ikke så nøye. Det er¨også lenge siden jeg har undersøkt antivirusfronten. så jeg vet ikke hva som er best om dagen. Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 ok, jeg bruker i alle fall Avast, ikke fordi det er gratis, men fordi jeg syns Norton ble for stort og tungt og tungvindt å bruke, pc-cillin ble for stort og tungt, AVG fikk jeg ikke til å funke med en pc jeg hadde en gang i tiden. så jeg prøvde avast, og derfra følte jeg ikke noe behov for å lete videre, om det er det beste vet jeg ikke, men jeg syns i alle fall det virker veldig "lett" og som er enkelt og brukervennlig, og sjelden trenger interaksjon. at det er gratis for hjemmebruk er jo heller ikke ueffent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå