taKenzZz Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei! Jeg kunne tenkt meg å kjøpt PSU fra ps.no, siden de er kjappe og har god kundeservice. Men jeg har blitt veldig skeptisk til strømforsyninger, brente meg for ei stund sia på OCZ 600W som jeg fant ut var defekt når jeg skulle skru på maskina mi. Uansett, jeg så litt på denne: Chieftec PSU 620W ATX 12V 2.2/EPS-12V For Dual Xeon 12cm Fan PFC Ser den har ATX 12V 2.2, og det er vel et av kravene tror jeg til hovedkortet mitt. Dette er hovedkortet mitt: XFX nForce 650i Ultra Har dette produktet blitt trekt tilbake fra salg?? Ser at det ikke er ute på norske nettbutikker. For krysse fingrene for at dét ikke er defekt og... Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Corsair 620W/650W er også veldig gode strømforsyninger i den klassen. Ellers er jo OCZ sin veldig god den også. Produktfeil skjer selv den beste produsent, og har som regel ikke noe å si på kvaliteten. Lenke til kommentar
creaT Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 jeg vile ha valgt ei hiperstrømforsyning, bra kvalitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå