Gjest member-63169 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 jeg har kjøpt 4 gb, 2 brikker på 2gb briker. Windows sier det er kun 3gb i en systeminfo fra notebook hardware control står d jeg har 2brikker på 2gb brikker. Hva er galt? må jrg gjøtr noe? dataen min skal støtte 4gb acer aspire 5600 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du kjører et 32-bits operativsystem, du trenger 64-bits for å lese resten. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Som fruktkake sier..Du kjører nok 32-bit.. Få deg 64-bit os. Rart folk spør om dette om og om igjen. Dette er en informasjon som alle kan se hvis de gidder og bry seg.. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Som fruktkake sier..Du kjører nok 32-bit..Få deg 64-bit os. Rart folk spør om dette om og om igjen. Dette er en informasjon som alle kan se hvis de gidder og bry seg.. Men det er ikke alle som tenker så langt. :!: Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Som fruktkake sier..Du kjører nok 32-bit..Få deg 64-bit os. Rart folk spør om dette om og om igjen. Dette er en informasjon som alle kan se hvis de gidder og bry seg.. Men det er ikke alle som tenker så langt. :!: Sant det.Er ikke meningen og ble ufin Fetus men dusinvis av folk her spør fremdeles om dette men det er da tråder her som diskuterer dette. Verd og sjekke ut før man begynner og lage tråder om det.. Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 er i samme gaten som "harddisken min viser mindre enn selgeren sa" trådene. Eller "hvorfor viser ikke disken min mer enn 32GB" osv Så er det bare å vente på neste grenseoverskridelse og så kommer de samme type spørsmål igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå