CCB Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg har lyst til å prøve å lage et eget brett på CS og jeg bare lurte på om hvor jeg kan finne det programmet? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 :google: <-- det er litt feil uansett .. google!!! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 (endret) e Endret 17. april 2015 av aldrimerforum Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Du kan bruke ett program som heter Worldcraft/Valve Hammer. Driver med det selv, men det er sinnsykt avansert!!! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 :google: <-- det er litt feil uansett .. google!!!les det HoVeSkOt har å si, det er mye klokt i det han sier...CCB stakkars kjenner ikke til noen gode CS Map creator og trenger litt hjelp til å finne en som er grei og bruke og som er å anbefale. Da er det utsagnet du komme med lite nyttigt fordi det eksitere maaaaange til det bruket... og nesten alle kommer opp når man søker på google... :wink: vet dessverre ikke om noen selv... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hadde ikke forumet et google smily ??? hvis man tar : google : nå så får man :google: !!! Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hadde ikke forumet et google smily ??? hvis man tar : google : nå så får man :google: !!! google'n er sammen med noen andre fjernetSAVNER : rofl : jeg... Edit: det er : rofl : jeg mente ikke (som er :rofl og en : slengende etter...) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 hadde ikke forumet et google smily ??? hvis man tar : google : nå så får man :google: !!! Den smileyen fikk iallefall jeg hetta av.. Ble jo brukt hele tida jo... Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Er det ikke worldcraft de fleste hl++ mapperne bruker? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Bare så dere vet det, Worldcraft er ikke videre lett... Fikk det ikke til når jeg prøvde det for 234235 år sia, men kanskje nå... Hmmm... :-? Lenke til kommentar
3PM Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Hvor kan jeg få tak i det da?? Søkte på søkemotorer i stad, men det var ikke det programmet jeg fant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå