peik79 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Hei. Jeg forsøker å koble opp min kjære xbox opp mot pcen. Jeg har koblet både pc og xbox i ruteren. Pc og internett fungerer bra.. og Xbox er koblet opp på live.. Problemet er at jeg ikke får xboxen opp på nettverket i vista, som igjen fører til at jeg ikke finner pcen i xbox menyen.. I nettverksmenyen i Vista har Xboxen,som tidligere kom opp med icon og det hele, nå forvandlet seg til en enhet som heter "Internet gateway device"..( dersom jeg ser på "nettverkskart" ser det ut som xboxen er koblet til..) Dette her skjedd etter jeg fikk ny ruter fra nextgentel- "Thomson sdpeedtouch 585i" i menyen til ruteren kan jeg se at begge enhetene er koblet opp.. Tildelt det jeg merne er de "rette" adressene... er det noen kreative der ute som kan komme på en løsning til dette problemet?? Mvh Øyvind Vedlegg.. 1. Nettverkskartet med samme enheter.. 2.Informasjon som er tiljengelig på "Internet gateway device" 3.Mitt nettverk Endret 8. februar 2008 av peik79 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå