Nervetattoo Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Rommet, det siste grenselandet ... Se videoen Lenke til kommentar
Flexo Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Guuud, som jeg gleder meg til denna filmen! Det kommer til å bli helt vilt Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 Den traileren var jo ikke stort å skryte av.. fikk inntrykket av at dette kommer til å gå mer på forherligende USA-døll enn selve "star trek".. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 8. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Traileren? Det der kaller jeg en teaser Edit: Der ja, kanskje du kan endre til teaser i emnetittel også? Endret 9. februar 2008 av Kontorstol Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Hvilket årstall er det i filmen? Noen som har litt bakgrunnshistorie til en som ikke har peiling på Strar Trek? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Hvilket årstall er det i filmen? Noen som har litt bakgrunnshistorie til en som ikke har peiling på Strar Trek? filmen tar nok sted ca rundt 2245, mens det er stor mulighet for at filmen også tar sted i ca 2380 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Handler om Kirk & Co's første tur, og er ca 10-15 år før ToS. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Aldri vært en trekkie, men ut i fra teaseren ser dette litt stilig ut. Tror jeg skal få den med meg. Den Gylne Apekatt: Hva er ToS? Serie eller film? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 ToS = The Original Series. Altså den føste Star Trek serien fra 60'tallet. Lenke til kommentar
Groening Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Ok, takk for svar. Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Har aldri vært noen Star Trek fan, selv, men har blitt fan av J.J. Abrams (så Cloverfield igår ). Er det sånn at jeg kan se denne filmen uten å ha sett noe på Star Trek før, og få noe ut av den? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Som en sikkert ser ut fra min avatar, ser jeg frem til denne filmen. Håper den kan vekke etterspørselen igjen og spinne off en eller annen ny serie i Star Trek universet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Det skal gå fint AndyG, hvis jeg forstår de andre rett. Dette skjer før selve Star Trek serien begynte(?). Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 10. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2008 Ok, da er ikke alt håp ute. Blir uaktuelt å sette meg inn i hele greia med å se serien(e) og de utallige filmene før denne Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 11. februar 2008 Er ikke noen fan av Star Trek, men når det blir laget slike moderne storsatsninger med folk som Abrams bakom må jeg se den Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 arghhh... gikk akkurat opp for meg hvor lenge det er å vente på denne. Kinopremiere i Norge 06.02.09! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Du skal være glad for at den i det hele tatt kommer på kino i Norge. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 12. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2008 Nå spilte vel 10'ern moderat inn på kino her, så annet hadde vært rart. (vet at mange tidliger Star Trek filmer ikke har vært vist på kino). Men uansett; ikke rart at teasern er så kort som den er, de kan ikke ha my å vise enda. Lenke til kommentar
Nator Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 I like! Gleder meg til en ekte trailer og bilder kommer ut.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 13. februar 2008 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2008 Nå spilte vel 10'ern moderat inn på kino her, så annet hadde vært rart. (vet at mange tidliger Star Trek filmer ikke har vært vist på kino). Men uansett; ikke rart at teasern er så kort som den er, de kan ikke ha my å vise enda. var bare private visninger av Nemesis .. Og når det gjelder lenge till.. slapp av .. er mange kavitets filmen for å drepe tiden, slik som Iron-man, The Dark knight, Indiana Jones.. bla bla bla bla tilogmed måneden før Star Trek så er det jo Watchmen ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg