reppysølv Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Har 2 "Proson Sat 25" høytalere jeg vi bruke på pcen min. Vet ikke helt hvordan man gjør dette. Prøvde å kutte av ledningen på noen gamle høytalere jeg fikk til pcen når jeg kjøpte den. Koblet til de to ledningen inni de 2 klypene på den ene høytaleren(proson) og tok pluggen inn i min bærbare pc. Men lyden ble alt for lav! Prøvde det samme med en ledning fra ett headset og da kom ikke stemmer fram(teksten) i musikken. Må jeg ha noen spesielle kabler eller noe sånt? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det du trenger er en forsterker. Lydutgangen på PCen er ikke beregnet til å drive vanlige høyttalere. Lenke til kommentar
reppysølv Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Det du trenger er en forsterker. Lydutgangen på PCen er ikke beregnet til å drive vanlige høyttalere. ok.. Takk for svar:) Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvis du bor i nærheten av en HiFi-butikk, så anbefaler jeg deg å stikke innom der og snakk med betjeningen, så finner de nok en forsterker som funker til ditt bruk, også de nødvendige kablene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå