Gef Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Har 56K modem nå, men har bestillt NGT som jeg får om ca.en måned...jeg har hørt at når man går fra 56K til ADSL må man først finne hovedinntaket, og så må man ha en adapter til å veksle ut signalene til internettet, og til telefonen slik at når vi løfter opp røret så blir ikke internettet disconnecta, følger denne adapteren med i NGT sin BRAVO pakke? I såfall hvis ikke, hvor mye koster den? Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Nei, det er kun en liten box som deler linjen til adsl modemet og telefonen. Går fint å legge opp selv. Lenke til kommentar
balleklorin Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Saken som splitter linja i ADSL og ISDN følger med i pakken sammen med en installasjonsveiledning, og er ingen sak å koble opp. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Kan du forklare litt bedre svedda? Jeg forstår ikke helt...jeg kan ikke så mye om dette... :-? kan du forklare step by step, hvordan man kobler det opp? plz Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det følger med en plugg til å sette i tlf-kontakta di. Da får du et uttak til tlf og et til ruteren din. Fra ruteren kobler du nett-ledningen til nettverkskortet i pc'en din. That's it. Lenke til kommentar
Paddington Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Og, ja, du trenger nettverkskort. Dette følger ikke med i pakka. Modemet ditt kan du kaste. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Og, ja, du trenger nettverkskort. Dette følger ikke med i pakka.Modemet ditt kan du kaste. Woohooayey! vekk med det hallvittes modemet Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Kort sagt 1. Du må finne ut hvor telefonlinja din kommer inn i huset 2. Du kobler den linjen til en boks du får tildelt. 3. Du kobler telefonene til en annen kontakt på boksen 4. du kobler til adsl modemet til en tredje kontakt på boksen. så virker adsl'en Dette står da også i brukerveiledningen du får tildeltmed adslmodemet Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 du kan se selv på denne linken http://www.broadpark.no/kundeservice/netop...afellesver3.pdf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå