Hotel Papa Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei Har kjøpt COD4 via steam nå, og lurer på om jeg kan låne en kompis sin cd og instalere COD4 sånn istede for å laste det ned? Er på LAN schø, og det tar en lite stund å laste ned 9gb. Hvor finner jeg evt CD-keyen til spillet jeg kjøpte? Mvh EvenruD Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hei Har kjøpt COD4 via steam nå, og lurer på om jeg kan låne en kompis sin cd og instalere COD4 sånn istede for å laste det ned? Er på LAN schø, og det tar en lite stund å laste ned 9gb. Hvor finner jeg evt CD-keyen til spillet jeg kjøpte? Mvh EvenruD Når du kjøper spillet på nettet så lagres spillet på din konto så du trenger ingen cd key da, for når spillet er lasta ned så kan du spille det for evig på din steam konto. Cd-keyen får du vel bare brukt en gang. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Det vil si at jeg ikke kan spille på steam kontoen min hvis jeg instalerer via en cd? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du må nok laste ned ja Har ikke testa selv, men hvis CD-key'en må legges inn under installasjon ahr du et problem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå