Skrufgreen Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 (endret) hehe, stemmer nok. Rare greier.. Verken svensk eller engelsk hjalp, men la merke til at da jeg lasta ned portal og det fungerte fint også gikk det raskere enn medieval å laste ned. Skjønner ikke dette jeg Endret 24. april 2008 av Skrufgreen Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Om du har valgt norsk som språk, står norsk to ganger i listen over tilgjengelige språk. Så velg norsk igjen på listen, så blir det engelsk. Jeg har sagt ifra før, men skal gjøre Valve oppmerksom på det igjen. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Har også eit "problem" med Steam... Det står "Downloading paused" og samme kor mange ganger eg har trykka på resume download så kjem det slik kvar einaste gang eg fyrer opp steam... Ikkje noke stort problem, men det irriterer meg litt Speler ingen av spela spessielt ofte... Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Har også eit "problem" med Steam... http://img404.imageshack.us/img404/1347/04292008111334cj4.jpg Det står "Downloading paused" og samme kor mange ganger eg har trykka på resume download så kjem det slik kvar einaste gang eg fyrer opp steam... Ikkje noke stort problem, men det irriterer meg litt Speler ingen av spela spessielt ofte... Til neste gang, bør du opprette en ny tråd, slik at andre kan finne løsningen på problemet ditt - om de skulle oppleve det samme. Det er flere ting du kan prøve: Sjekk at spillene står som "Always keep this game up to date" (som du finner i Properties -> Updates). Slette Clientregistry.blob som ligger i Steam-mappen din. Verifisere at spillfilene er som de skal (høyreklikk på spillet -> Properties -> Local files -> Verify game files (eller hva det står)). Om det virkelig plager deg, kan du slette spillene (høyreklikk på spillet -> delete local info), for så å installere spillene igjen. Lykke til! Endret 29. april 2008 av Jooakim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå