CCB Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Jeg så en film på TV Norge en gang (ganske lenge siden) og jeg vet ikke hva den heter. Den handlet om at det var liksom i framtiden og et vanlig fly der var samme som Columbia skipet. det var en komedie film med komikern med hvit hår. Etter hvert skulle de lande fordi de hadde mistet kurs i verdensrommmet og da de kom tilbake i kurs igjen måtte en general lede dem inn til jorda igjen. Jeg vet at dette ikke sier dere så mye, men hvis du har sett den så vil du huske den og det kan jeg garantere. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 "Han fyrn med kvitt hår" ... hehe jaja.. Selv om det ikke a så ekstrem utfyllende forklaring, tror jeg du mener han fyrn i "Mannen med den nakne pistol" eller noe slikt? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 kan det være "Hjelp vi flyr 2" eller no sånt? Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Den var det, husker jeg så den også (for nøyaktig like lenge siden, sannsynligvis). Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Ja tvnorge har sendt en del slike teite filmer med Liam Nessom (tror han heter noe slikt) Altså gubben med hvit hår. Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Liam Neeson(?) er han som spiller Qui Gon Jin... Dere prater om a... Fokk... nå glemte jeg det... Leslie Nielson!!!!!!!! Lenke til kommentar
3PM Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Ja, det er den fyren fra den nakne pistol. Han er rå... Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Jau! You go girlboy! Lenke til kommentar
3PM Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Boy takk.......hva heter den filmen på engelsk?? Jeg skal prøve å laste den ned etterpå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Boy takk.......hva heter den filmen på engelsk?? Jeg skal prøve å laste den ned etterpå. Airplane og Airplane 2 Lenke til kommentar
3PM Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Sikker? Takk skal du ha. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Sikker? Takk skal du ha. Hmm bytta tilbake til 3PM igjen eller? blir forvirra her jeg Lenke til kommentar
3PM Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Har nok det. Men nå skal jeg kun bruke dette nicket Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Liam Neeson(?) er han som spiller Qui Gon Jin... Dere prater om a... Fokk... nå glemte jeg det... Leslie Nielson!!!!!!!! Ahh men det var nesten. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 20. februar 2003 Del Skrevet 20. februar 2003 Når vi snakker om filmer, vet noen hva den filmen heter som begynner med en leir i jungelen, så kommer det et fly som folka i leiren tror har forsyninger, så alle samler seg på plassen i midten, og istedet er det en bombe i fallskjerm som sprenger hele dritten? Man ser at folk og hytter og biler tar fyr og blir slengt til alle kanter, og så er neste scene i en by, muligens av et sykehus... Så den biten for lenge siden i en butikk, lurer på om det er verdt bryet å se resten... Lenke til kommentar
3PM Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 jeg tror jeg vet hvem film du mener, men jeg husker ikke navnet Lenke til kommentar
kjakan_mm Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Tilbake til fremtiden 1/2.. der har vi den Lenke til kommentar
Odden Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 galfisk : OUTBREAK heter filmen, med dustin hoffman Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 23. februar 2003 Del Skrevet 23. februar 2003 Ja, det er den fyren fra den nakne pistol. Han er rå... Han er ikke rå, elendig humor... like dårlig som Ace Ventura Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå