Anomi Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Inntil videre er denne tråden død. Endret 28. februar 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Ok, jeg synes dette er litt småflaut, men jaja. Fikk den fantastike ideen å recorde litt random pianospilling for deretter å legge på growling (ikke i beste kvalitet dessverre :!. Herlig Piano Playing men den growlingen var ikke 1. klasses Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Jøss, takk takk skal du ha. "Growlingen" var nå mest på tull. Lenke til kommentar
peace2 Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 God piano spilling (6 av 6) dårlig lydskvalitet dessverre =( Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jøss, takk takk skal du ha. "Growlingen" var nå mest på tull. Skjønner Har du sett de nye reklamene på TV nå. Der det er en dame som beggyner og spille hasrpe og en DJ står og spiller en beat ? Hvis du får in noe likt tror jeg nok neste stopp er en plate !! med Pianoen din:) virkelig er jeg en stor beundrer av den spillingen Endret 8. februar 2008 av BaltusBrun Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Tja, tror nok du bør spare litt på kruttet der BaltusBrun. Den elendige lydkvaliteten kan ha noe med at jeg tok opp alt ved hjelp av den innebyggde mikrofonen i laptopen. Kjempebra utstyr med andre ord. Endret 8. februar 2008 av PiratKamerat Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Tja, tror nok du bør spare litt på kruttet der BaltusBrun. Den elendige lydkvaliteten kan ha noe med at jeg tok opp alt ved hjelp av den innebyggde mikrofonen i laptopen. Kjempebra utstyr med andre ord. Gå på Finn.no og kjøp deg en brukt mikk! Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Har nå oppdatert førstepost med en splitter ny pianotune og en av den gamle bare uten den dumme hvesinga. Forandret i samme slengen tittelen på tråden. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Her macern! En USB mik som du kan putte oppi pionoet eller et annet sted 2. er fremdeles best... 1.var jo bra Tar du notene fra en sang eller no? Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Bruker ikke noter eller noe nei. Poster tross alt i den delen av forumet som heter Egenprodusert musikk. Skal se om jeg kan få hendene på en skikkelig mikrofonen om ikke så altfor lenge. Men jeg har uansett bestemt meg for å oppdatere tråden med noen nye opptak en gang iblant. Så følg med den som vil. Lenke til kommentar
BaltusBrun Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Bruker ikke noter eller noe nei. Poster tross alt i den delen av forumet som heter Egenprodusert musikk.Skal se om jeg kan få hendene på en skikkelig mikrofonen om ikke så altfor lenge. Men jeg har uansett bestemt meg for å oppdatere tråden med noen nye opptak en gang iblant. Så følg med den som vil. Det er klart at jeg skal følge med! Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 Nummer 2 (den du orginalt postet med hvesingen) var jo genialt hyggelig. Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 16. februar 2008 Del Skrevet 16. februar 2008 Bruker ikke noter eller noe nei. Poster tross alt i den delen av forumet som heter Egenprodusert musikk.Skal se om jeg kan få hendene på en skikkelig mikrofonen om ikke så altfor lenge. Men jeg har uansett bestemt meg for å oppdatere tråden med noen nye opptak en gang iblant. Så følg med den som vil. så musikk som er spilt etter noter er ikke "egenprodusert"? Lenke til kommentar
Anomi Skrevet 16. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2008 Bruker ikke noter eller noe nei. Poster tross alt i den delen av forumet som heter Egenprodusert musikk.Skal se om jeg kan få hendene på en skikkelig mikrofonen om ikke så altfor lenge. Men jeg har uansett bestemt meg for å oppdatere tråden med noen nye opptak en gang iblant. Så følg med den som vil. så musikk som er spilt etter noter er ikke "egenprodusert"? Egenkomponert da. Må du være så vrang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå