Klumpete Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hei! jeg har nettopp installert ny windows, engelsk Win xp pro, som jeg ikke faar til aa funke med norsk skrift...og styre med kontrolpanel, region og spraak og det der, funka altsaa ikke noen som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Kristian. Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Skal du ha norsk Mynyer osv må du nokk kjøpe Norsk windows! Link: http://www.yaha.no/?pd=221959&og=33&am...=172&ug=401 Lenke til kommentar
Drakan Wolf Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 hei! jeg har nettopp installert ny windows, engelsk Win xp pro, som jeg ikke faar til aa funke med norsk skrift...og styre med kontrolpanel, region og spraak og det der, funka altsaa ikke noen som kan hjelpe meg med dette? Har du prøvd den siste tabben i lista? den som styrer standard språk?? Kan hende det hjelper... Men hovedvindu bør se sånn ut... Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Finner ikke det vinduet? Hvor fant du det? Og det er selvfoelgelig ikke menyene jeg snakker om.. De er engelske, ingen problem, men tastaturet derimot. Endret 9. februar 2008 av IronMartin Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 (endret) Kontrollpanel->Innstilling for region og språk->Språk->Detaljer... Endret 10. februar 2008 av norbat Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 jeg faar det ikke til aa funke...jeg setter det til norsk bokmaal, det staar at jeg skal restarte pcen, jeg gjoer det, men det er fortsatt mongo Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Har du fjernet EN-US-tegnsettet? "Remove" Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 Sett alt du kan endre på til norsk så kommer norsken sikkert Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 10. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2008 Har du fjernet EN-US-tegnsettet? "Remove" sÅ lett var det vettu! føler meg noob nå ass. takk for hjelpen! Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 10. februar 2008 Del Skrevet 10. februar 2008 For å utdype var det ikke at EN-US-tegnsettet fortsatt var der som var problemet, det var at EN-US enda var standard tegnsett. Dette kunne du løst ved å markere BN-NO og valgt "sett som standard", men siden du ikke trenger EN-US vil å fjerne den ha samme effekt pluss mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå