sfenne Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Noen som har hørt om skjermkort med en MX grafikkprosessor? Har ingenting med nvidia gf mx å gjøre. Drivere? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Det må da hete noe mer enn MX? Produsent? Hvor gammelt er det? Kan det være 3DLabs sin Glint MX processor du snakker om? Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 GeForce 4 MX serien er basert på nVidias GeForce 4 MX 420, 440 og 460 brikker. At disse i det hele tatt blir solgt under GeForce 4 navnet, har det vært mye diskusjon rundt, da disse brikkene i bunn og grunn ikke er noe annet enn GeForce 2 brikker i ny innpakning... (De har altså kun støtte for DX7 i hardware.) Hvis du skal kjøpe et budsjettkort, så sats heller på ATIs Radeon 900 serei (som har støtte for DX8 i hardware.) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Greit nok at du ikke liker NVidia sine MX kort, og bruker enhver anledning til å fortelle hele verden det... men hva med å faktisk LESE posten du svarer på? Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 GeForce 4 MX serien er basert på nVidias GeForce 4 MX 420, 440 og 460 brikker. At disse i det hele tatt blir solgt under GeForce 4 navnet, har det vært mye diskusjon rundt, da disse brikkene i bunn og grunn ikke er noe annet enn GeForce 2 brikker i ny innpakning... (De har altså kun støtte for DX7 i hardware.) Hvis du skal kjøpe et budsjettkort, så sats heller på ATIs Radeon 900 serei (som har støtte for DX8 i hardware.) Les før du svarer! Han sa at det ikke hadde noe sammenheng med nVidia sine MX kort... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Prøv linken min, under download i arkfanen ligger det en del gamle drivere , prøv også google, men søkekriteriene har jeg ike peil på Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Dette står på et av brikkene: MX B9620 28F1000QL M295382+1 På minnebrikkene står det: MoSys SGRam MG 802c Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Fant noe her: MoSys SGRAM Latency configurationFor S3 Virge GX2 Controllers Kan det være et S3 VIRGE GX2 4MB AGP kort som dette? Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 18. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2003 Nei, er ikke det der nei : S3 er da ikke no problem å skaffe drivere til? Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 3dfx banshee ? eneste kortet jeg har hatt med sg ram ihvertfall Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 s3 virge mx Et drittkort som jeg har intgrert på laptopen min med 4Mb videominne Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 det finnes utallige kort med sgram, så det er neppe et godt sted å starte å lete... Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 mad_arab og [urban]: Hehe... Beklager virkelig. Skal ta meg bedre tid til å lese posten neste gang, ja. Tar all kritikk til meg, untatt påstanden om at jeg har noe imot nVidias MX serie og prøver å spre dette til hele verden... Har selv hatt et GF2MX kort i sin tid., og det funket meget fint til sitt bruk, det! mad_arab har helt rett når han sier at mange skjerkort har tatt bruk av SGRAM, så dette er desverre ikke noe sterkt spor. 3Dlabs har utviklet en brikke kalt "Glint MX" men dette er workstation-rettet, og firmalogoen står på brikken (på de bildene jeg har sett, ihvertfall). Flere produsenter har produsert kort basert på denne brikken bl.a. Elsa og AccelPRO. Ellers vet jeg heller ikke om andre "MX-brikker" forruten de som allerede er nevnt. Beklager igjen at jeg var for sløv da jeg skrev mitt første innleg Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 19. februar 2003 Del Skrevet 19. februar 2003 Prøv å let på disse sidene: http://www.plasma-online.de/ http://www.idhw.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå