CCB Skrevet 18. februar 2003 Del Skrevet 18. februar 2003 Er det noen som vet hva slags videokamera de bruker? Lenke til kommentar
arielfaaland Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Vet nok ikke hva merke heter men de bruker nok flere merker! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Jackass er et profesjonelt opplegg da. De er absolutt ikke amatører. Alle sammen er utdanna stuntmenn, og de har et team rundt seg hele tida som vi ikke ser. Når de kjørte i blinde på skateboard ned ei gate hadde de f.eks fått hele gata sperra på forhånd. Tviler på de har de billigste kameraene på markedet Å tro at jackass er 100% spontan galskap er som å tro blindt på at Wrestling faktisk er ekte. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Oi... en som endelig forstår noe...? Jeg er impregnert... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 21. februar 2003 Del Skrevet 21. februar 2003 Oi... en som endelig forstår noe...?Jeg er impregnert... Hahahaha Lenke til kommentar
3PM Skrevet 22. februar 2003 Del Skrevet 22. februar 2003 Alle vet det at de har et team osv. Lenke til kommentar
Metz Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 alle sammen er dog ikke profesjonelle stuntmenn. men det stemmer jo godt at de har et stort team rundt seg, noe cky feks ikke hadde.. så de bruker garantert profesjonelt utstyr, hvis du selv har tenkt til å filme sånt får du nøye deg med mini-dv, det dem bruker har du ikke råd til Lenke til kommentar
andstokk Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Er det noen som vet hva slags videokamera de bruker? Har sett de bruker Sony PD-150 en god del, og tipper det meste er filmet med dette. Dette er DVCAM utgaven (proff) av VX2000. Dette er vel foreløpig det kameraet som blir brukt mest i slike sammenhenger og reportasjer på TV. Anders Lenke til kommentar
allyse Skrevet 27. mars 2003 Del Skrevet 27. mars 2003 Ser noen Sony TRV-900 kameraer. Lenke til kommentar
Ursa Skrevet 14. april 2003 Del Skrevet 14. april 2003 Det er vel hovedsakelig PD150, ja.. MEN dem har selvfølgelig råd til en fet vidvinkel, og noen plasser bruker dem fisheye (ekstrem vidvinkel med tønnefortegning, 0.3x) Å ta med en god linse i videokamerakjøpet er ingen dum investering. Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 er ikke de sponsett av MTV? de var i verfall d...tror jeg men JackAss the movie ruler ....er litt lei den :-) Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 20. september 2003 Del Skrevet 20. september 2003 Er det noen som vet hva slags videokamera de bruker? En kamerat av meg har sett Canon DM-XM2 der noen ganger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå